سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالی منافقین از شهادت یک سرباز وظیفه در اصفهان

تشییع پیکر سرباز وظیفه نیروی انتظامی در تودشک، با خوشحالی گروهک تروریستی تروریستی منافقین روبرو شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، یکی از سربازان وظیفه که در ایست و بازرسی و در مقابله با اشرار به شهادت رسیده بود، روز جمعه در تودشک اصفهان تشیع شد.

خبر فوق اما در یکی از سایت‌های گروهک تروریستی منافقین اینگونه منتشر شد: «هلاکت مزدور نیروی انتظامی در تودشک اصفهان».                                                  

انتشار خبر شهادت یکی از پرسنل وظیفه نیروی انتظامی به شکلی فوق در یکی از سایت‌های منافقین حاوی نکات قابل تامل مهمی است.

نخست این که منافقین یک فرقه تروریستی است، اعلام خبر شهادت یک سرباز 20 ساله به شکلی کاملاً توهین آمیز و در نهایت کینه ورزی نشان دهنده این واقعیت است که آنها همچنان معتقد به مشی تروریستی شان هستند.

در حقیقت آنها هر چند امکان عملیات ترور به شکل گذشته را ندارند، اما از اقدامات خشونت آمیز به شدت استقبال می‌کنند، حتی اگر این خشونت از سوی اشرار و قاچاقچیان برای شکافتن سینه یک سرباز جوان وطن باشد که برای انجام وظیفه خدمت، رخت نظامی بر تن کرده و دوشادوش پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی مشغول انجام وظیفه بوده است.

این امر بیانگر حس درونی و تمایل شدید این فرقه به خشونت است، آنها هر چند بعد از اشغال عراق توسط آمریکا و متحدانش در سال 2003 میلادی خلع سلاح شدند و توان عملیاتی شان برای فعالیت‌های تروریستی را تا حد زیادی از دست دادند، اما این به معنی دست کشیدن آنها از تروریسم نیست.

به نظر می‌رسد گروهک تروریستی منافقین که در طول سی و چند ساله گذشته دستاوردی جز ترور و خشونت و خیانت نداشته است، نمی‌تواند برای خود هویتی غیر از خشونت و ترور تعریف کند.

عوامل این فرقه تروریستی حتی وقتی نتوانند به دلیل محدودیت‌های متعدد دست به خشونت و ترور بزنند، انجام آن توسط قاچاقچیان و اشرار مسلح بر ضد فرزندان این خاک را ستایش می‌کنند و به خاطر آن عمیقاً خوشحال می‌شوند. بی دلیل نیست مردم از این فرقه شدیداً متنفرند.

دوم اینکه منافقین نه خلقی که دشمن خلقند، این فرقه در بیش از سی و چند سال اخیر دستاوردی جز خشونت و ترور و خیانت به کشور نداشته و هم اکنون نیز نمی‌تواند خوشحالی خود را از شهادت یک سرباز وطن کتمان کند.

قربانیان عملیات‌های تروریستی آنها به بیش از 12 هزار شهروند ایرانی می‌رسد، بسیاری از قربانیان آنها در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای ایران صرفاً به خاطر داشتن ریش و ظاهر مذهبی و به زعم طرفداری از جمهوری اسلامی ترور شدند.

این امر نشان می‌دهد که علی رغم ادعاهای مضحک مریم رجوی در دیدار با دولتمردان اروپایی و آمریکایی در خصوص حمایت از دموکراسی و حقوق بشر آنها دشمن مردمند و اعتقادی به صلح و آزادی ندارند، زیرا غیر از این بود نباید شهادت یک سرباز در راه برقراری آرامش و امنیت در کشور در حالی که تنها بیست بهار از زندگی‌اش را پشت سرگذاشته تا این اندازه مایه خوشحالی این فرقه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، ترور ، شادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
هم رزم
۱۹:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
هم سنگر عزیز گرچه جایت در سنگر خالی است ولی یادت همیشه جاوید خواهد مان
احمد
۱۷:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
آخه این بیچاره های بدبخت مذدور ووطن فروش اگه این حرفها را هم نزنند از غصه دق می کنند
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
تاظهورامام عصرمون مقاومت میکنیم.درودخدابه شهیدان راه انقلاب
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مرگ بر منافق مرگ بر بهائی مرگ بر وهابی