سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

دولت اعتدال مهره هاي پركار و مجرب در كابينه بچيند

دبیرکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتدال مهره هاي پركار و مجرب برای تصدی كابينه بهره بگیرد و مجالی برای نفوذ افراد فرصت طلب در هیات دولت ندهد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،آصفري افزود: رييس جمهور منتخب رسالت سنگيني را در تحقق و نهادينه كردن شعار اميد و اعتدال در جامعه دارد و بايد با تكيه بر نقاط قوت دولت هاي پيشين و جبران نقاط ضعف، شتاب چرخ هاي توسعه و آباداني كشور را دوچندان كند.
وي اظهار كرد: برابر اصل ۵۷ قانون اساسي همگرايي و وحدت قواي سه گانه، رسالت و تكليف ملي است و نمايندگان مجلس آمادگي كامل دارند تا دولت يازدهم را در پيشبرد اهداف و برامه ها پشتيباني و همراهي كنند.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: مشاركت ۷۳ درصدي مردم در انتخابات پشتوانه محكمي براي دولت يازدهم است و مردم با راي اگاهانه خود بار ديگر اعلام كردند كه پاي ارزش هاي نظام ايستاده اند و تحريم و فشار اقتصادي در تحقق اهداف آنا ن اثري ندارد.
آصفري اضافه كرد: مردم با خلق حماسه سياسي وظيفه شرعي و ملي خود را انجام دادند و اينك نوبت دولت يازدهم است كه در سايه برنامه و تدبير و به كارگيري حداكثري ظرفيت ها و منابع كشور حماسه اقتصادي خلق كند و در همراهي با ساير قوا و مردم به حل مشكلات اقتصادي مردم، ساماندهي تورم و بيكاري، ايجاد فرصت هاي شغلي جديد و بهبود فضاي فرهنگي و اجتماعي كشور بپردازد.
وي عنوان كرد: توسعه روابط بين الملل از موضوعات مهمي است كه دولت اقاي روحاني بايد به آن اهتمام ويژه داشته باشد چرا كه بنا به اصول قانون اساسي توسعه روابط با همه كشورها جز رژيم صهيويستي كه خط قرمز نظام است اصلي انكارناپذير است.
دبير كميبسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي افزود: استقبال دولت ها از مراسم تحليف اقاي روحاني نشانگر آن است كه تلاش استكبار در به انزوا نشاندن ايران نتيجه اي ندارد.
آصفري توجه ويژه دولت به مناطق كمتر برخوردار و ايجاد همگرايي بيشتر قومي و لايه هاي اجتماعي را از وظايف مهم دولت يازدهم خواند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.