سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بیانیه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت روز قدس

دانشگاه صنعتی کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در این بیانیه آمده است: اینک پس از بیداری مردم منطقه و سقوط و یا ایجاد تزلزل در متحدان منطقه‌ای استکبار جهانی، وحشت جبهه استکبار را فرا گرفته، بر همه مسلمين واجب است كه با مشاركت در راهپيمايي روز قدس و حمايت از ستمديدگان و آوارگان فلسطين، پرچم عدالت‌طلبي را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهي «... أنَّ الارضَ يَرِثُها عبادي الصالحون (سوره مباركه انبياء /105)» را در مقابل ديدگان جهانيان به نمايش بگذارند.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ملت آزاده و با بصیرت ایران نیز به عنوان پرچم دار حرکت عدالت طلبانه نشان خواهند داد که استوار تر از همیشه به آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی خویش، از جمله آزادی خواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان پایبندند و در این مسیر از هماوردی با ستمگران ابایی نخواهند داشت.

در پایان این بیانیه نیز چنین آمده است: دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ملت شریف و امت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند و فریاد بلند وحدت مسلمین علیه اشغالگران قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دانشگاه ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.