سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ملت ایران در روز قدس آرمان رهایی فلسطین را فریاد می‌زنند

استاندار قم در پیامی از آحاد مردم ولایی قم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: ملت ایران در روز قدس آرمان رهایی فلسطین را فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است. روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام و آزادی خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است. روز خروش ملت‌های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است. این روز بزرگ که از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل است که هر سال نور امید تازه‌ای را بر دل مظلومان فلسطین تابانده و عزم و اراده میلیون‌ها انسان آزاده و مبارز در سرتاسر عالم را برای مقابله با توطئه‌های اسراییل غاصب و آمریکای جهانخوار، مصمم و استوارتر می‌سازد.

در ادامه این پیام آمده است: امسال در حالی به استقبال روز قدس، می‌رویم که خروش بیداری اسلامی برخاسته از حنجر الهی روح خدا، نه تنها کاخ طاغوت صهیونیسم، که ستون‌های نامشروع قوام و دوام کشورها و دولت‌های نامشروع وابسته به این غده سرطانی در اقصی نقاط جهان را به لرزه انداخته و بیش از پیش، عجز و زبونی این رژیم سفاک، در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان و عزت روز افزون، ملت مظلوم فلسطین را نمایان ساخته است./س

برچسب ها: قم ، ملت ، ایران ، روز ، قدس ، فریاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.