سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج/

سرکشی مسئولان کمیته امداد و جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از محرومان یاسوجي

مسئولان کمیته امداد و جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از سه خانواده مددجوی زیرپوشش امداد در روستای "ده برآفتاب" از توابع شهرستان بویراحمد در قالب طرح «مفتاح‌الجنه» بازدید کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عصر یکشنبه، 6 مرداد ماه و در قالب طرح «مفتاح‌الجنه» معاون اجتماعی کمیته امداد منطقه دو شهرستان بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد و مدیر پژوهش جهاددانشگاهی از سه خانواده محروم یاسوجی در قالب طرح «مفتاح‌الجنه» بازدید کردند.


در این دیدار که وحید فروغی، مدیر پژوهش جهاددانشگاهی استان و حمید دهقان، معاون امور اجتماعی کمیته امداد منطقه دو شهرستان بویراحمد حضور داشتند به هر یک از این خانواده‌ها مبلغی از سوی نماینده جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.

در این دیدار که از سه خانواده محروم و بی‌سرپرست شهر یاسوج در روستای "ده برآفتاب" بازدید به عمل آمد، معاون امور اجتماعی منطقه دو کمیته امداد شهرستان بویراحمد گزارشی از عملکرد این نهاد در زمینه طرح «مفتاح‌الجنه» ارائه کرد.

حمید دهقان با بیان این مطلب که در کمیته امداد منطقه دو شهرستان بویراحمد تعداد 2600 خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت: این تعداد خانوار جمعیتی بالغ بر 6000 نفر می باشند.

وی با بیان این مطلب که این نهاد حمایتی در قالب طرح «مفتاح‌الجنه» با همکاری سایر ادارات از نیازمندان این شهرستان سرکشی می‌کند، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح بررسی مشکلات خانواده های نیازمند و شناسایی نیاز های آنهاست.

دهقان بیان کرد: در این طرح در کمیته امداد منطقه دو شهرستان بویراحمد باید تا پایان ماه مبارک رمضان از 30 خانواده تحت حمایت و نیازمند سرکشی شود که تاکنون از 15 خانواده سرکشی شده است.

همچنین وحید فروغی، مدیر پژوهش جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در 34 سال گذشته خدمات خوبی به مردم نیازمند کشور ارائه کرده است، افزود: همه دستگاهها، مردم و خیرین باید این نهاد حمایتی را که حاصل انقلاب است کمک و یاری کنیم.

در این دیدار صمیمی زنان سرپرست خانوار  برخی از مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار کمک و یاری و رسیدگی به مسایل و مشکلاتشان شدند.

تعمیر کلی حمام و توالت، نداشتن تلویزیون، فرش، ایزوگام نبودن منازل مسکونی، مساعدت مالی برای فرزندان دانش آموز، تعمیر و نوسازی واحد های مسکونی، نداشتن خنک کننده، بهره مند نبودن از نعمت گاز و استفاده از نفت و نداشتن آبگرم کن از مهمترین مشکلات این سه خانواده نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد است.

گفتنی است یکی از زنان سرپرست خانوار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد استان مطرح کرد؛ که آرزوی دارم یک کیلو گرم گوجه و خیار سبز برای فرزندانم بخرم اما هر 6 ماه یک بار هم توانایی خرید آن را ندارم و فقیر و  به شام شبم محتاج هستم و در برخی موارد شب سرم را گرسنه زمین می گذارم و می خوابم که از مسوولان و خیرین می خواهم به دادم برسند و به ما کمک کنند. منزل مسکونی ما فرسوده است و یکی از اتاقهای ان هر لحظه امکان دارد بر سر ما خراب شود./ج1

برچسب ها: یاسوج ، تقدیر ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.