سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بيانيه استاندار قم به مناسبت روز قدس

استاندار قم در پيامي از آحاد مردم ولايي قم براي حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است. روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلي همدلي و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز تبلور عيني حمايت امت واحده اسلامي و ملت هاي آزاده و مستقل جهان از قيام و آزادي خواهي ملتي بزرگ و قهرمان است. روز خروش ملت هاي اسلامي بر عليه هر گونه تجاوز و اشغالگري است. اين روز بزرگ كه از يادگاري هاي ارزشمند امام راحل است، هر سال نور اميد تازه اي را بر دل مظلومان فلسطين، تابانده و عزم و اراده ميليون ها انسان آزاده و مبارز در سر تا سر عالم را براي مقابله با توطئه هاي اسراييل غاصب و آمريكاي جهانخوار، مصمم و استوارتر مي سازد.
امسال در حالی به استقبال روز قدس، می‌رویم که خروش بیداری اسلامي برخاسته از حنجر الهی روح خدا، نه تنها کاخ طاغوت صهیونيسم، که ستون‌های نامشروع قوام و دوام كشورها و دولت هاي نامشروع وابسته به این غده سرطاني در اقصي نقاط جهان را به لرزه انداخته و بيش از پيش، عجز و زبوني اين رژيم سفاك، در مقابل كوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان و عزت روز افزون، ملت مظلوم فلسطين را نمايان ساخته است.
بدون شك روز جمعه آحاد مردم مومن، روزه، دار، پارسا، انقلابي و ولايت مدار قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوي ايران اسلامي، با مشت هاي گره كرده و پرشور تر از هميشه، در راهپيمايي عظيم روز قدس شركت كرده و با سر دادن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا، ضمن لبيك به نداي تاريخي امام راحل و عظيم الشان و تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي)، جنایت اشغالگران و حامیان غربی-آمريكايي آنان را محکوم کرده و بار ديگر عزم و اراده راسخ خويش را در حمايت از آرمان رهايي قدس شريف و حقوق ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين به جهانيان نشان خواهند داد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.