سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احزاب در هفته ای که گذشت/

ضرورت تدوین سازوکار مشخص برای تشکیل احزاب فراگیر/ روز جهانی قدس؛ روز مقابله با ابر قدرتها

در هفته‌ای که گذشت باز هم موضوع تشکیل حزب فراگیر در میان احزاب و تشکل‌ها داغ بود، از یک طرف اصولگرایان همچنان با محوریت باهنر در تکاپوی تشکیل حزب فراگیر هستند، از سوی دیگر در جناح اصلاح طلب هنوز برای نیل به این هدف اقدامی صورت نگرفته است. همچنین باتوجه به نزدیکی روز جهانی قدس، تشکل‌ها و شخصیت‌های مختلف با صدور بیانیه‌هایی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرا می‌خوانند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در هفته‌ای که گذشت باز هم موضوع تشکیل حزب فراگیر در میان احزاب و تشکل‌ها داغ بود، از یک طرف اصولگرایان همچنان با محوریت باهنر در تکاپوی تشکیل حزب فراگیر هستند، از سوی دیگر در جناح اصلاح طلب هنوز برای نیل به این هدف اقدامی صورت نگرفته است. همچنین باتوجه به نزدیکی روز جهانی قدس، تشکل‌ها و شخصیت‌های مختلف با صدور بیانیه‌هایی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرا می‌خوانند.

مهمترین عناوین و رویدادهای حوزه احزاب در هفته‌ای که گذشت به شرح ذيل است:


ساختاری برای تشکیل حزب فراگیر وجود ندارد/ احزاب باید از موسمی بودن پرهیز کنند

يک فعال سياسي گفت: ساختاری برای تشکیل حزب فراگیر وجود ندارد و باید زمینه آن فراهم شود تا سپس اعلام کنیم که می‌خواهیم یک حزب فراگیر تشکیل بدهیم.





تشکيل حزب مردمي اصلاحات/ ارائه عملکرد فعالیت‌های تشکیلاتی به کمیسیون ماده 10 احزاب

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: درخواست تشکیل حزب مردمی اصلاحات را به منظور گسترش فعالیت‌های تشکیلاتی خود به کمیسیون ماده 10 احزاب ارائه داده‌ و اکنون منتظر پاسخگويي مسئولان هستيم.


تصويب قوانين حمايت‌کننده يکي از اصلي‌ترين راه‌ها براي کمک به احزاب

عضو جبهه پايداري گفت: تصويب قوانين حمايت‌کننده براي فعاليت احزاب پايبند به نظام و انقلاب اسلامی يکي از اصلي‌ترين و مهمترين راه‌هايي است که به آنها در استفاده از امکانات مشروع براي انجام فعاليت‌هاي سياسي کمک مي‌رساند.

از فرصت شب‌های قدر به خوبی استفاده کنید

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر استفاده از فرصت شب‌های قدر گفت: شب‌ قدر شبی است که انسان باید هم تبریک بگوید و هم تسلیت؛ تبریک به مناسبت شبی که بهتر از هزار ماه است و تسلیت نیز به دلیل آمیختگی این ایام با شهادت امام علی علیه‌السلام .



برگزاري مراسم مذهبي جبهه اصولگرايان اصلاح طلب در ليالي قدر

سخنگوی جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب، گفت: جبهه اصولگرايان‌اصلاح‌طلب در ليالي‌قدر در شهرستان‌هايي نظير قم، شیراز و مشهد مراسم مذهبی برگزار مي‌کند.

نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری فرصتی برای فعالیت جریانات سیاسی مختلف

دبیرکل نیروهای امام(ره) گفت: نتیجه بدست آمده از انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم فرصتی برای دلسوزان و خدمتگزاران انقلابی که تاکنون نتوانسته‌اند به فعالیت‌های مورد نظر خود بپردازند، فراهم آورده است.

محور همه قوانین کشور، قانون اساسی است

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قانون را چراغ راه حرکت به سوی تعالی و پیشرفت دانست و گفت: محور همه قوانین کشور، قانون اساسی است و اگر فصل حقوق ملی آن را اجرا کنیم، همه مردم راضی می‌شوند، جز یک اقلیت افراطی که رأی مردم را تزئینی می‌دانند.



تاسیس حزب توسط محمدرضا عارف قطعی نشده است

مشاور سياسي"محمدرضا عارف" گفت: نامگذاری و تاسیس یک حزب اصلاح‌طلب از سوی "محمدرضا عارف" به عنوان یک ایده هنوز قطعی و نهایی نشده است.



وزن سیاسی باهنر پایه تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمدرضا باهنر با وزن سیاسی بالای خود، یکی از پایه‌ های تشکیل حزب فراگیر در جناح اصولگرایی است.

تشکیل حزب فراگیر زنان کلید خورد

قائم مقام سياسي جامعه زینب(س) گفت: جلسه مقدماتي در زمينه تشکيل حزب فراگير زنان با حضور کارشناسان و متخصصان مباحث زنان و دبیر کل جامعه زینب (س) برگزار شد.

مسیرهای نه‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه سی و سومین سالگرد روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای نه‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.



روز قدس؛ روز مقابله با ابر قدرتها، بیداری و هوشیاری و رهایی از قید اسارت است

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پيامي به مناسبت یوم الله جهانی قدس تاکيد کرد: روز قدس یک روز جهانی است روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز پاسداشت کرامت و آزادی انسانی، روز مقابله با ابر قدرتها، روز بیداری و هوشیاری، روز رهایی از قید اسارت و بردگی قدرت‌های شیطانی و بالاخره روز پیوستن به خداو اتکا به قدرت لایزال الهی است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، هفته ، گذشته ، عناوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.