سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

پنج سوله کارخانه آسیب دید/ دو نفر مجروح شده اند

فرماندار کرمان گفت: عملیات مهار آتش‌سوزی کارخانه روغن‌نباتی گلنار کرمان با آسیب دیدن 5 سوله و مجروح شدن 2 نفر پایان یافت.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، بهنام سعیدی از پایان عملیات مهار آتش‌سوزی در کارخانه روغن‌نباتی گلنار کرمان خبر داد و گفت: این عملیات پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران پایان یافت.

 

 

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی مهیب در این کارخانه از ظهر آغاز و سپس تیم‌های امدادی و تمام امکانات شهرستان در راستای مهار این آتش به کار گرفته شد، افزود: خوشبختانه پس از چندین ساعت تلاش آتش مهار شد.

 

فرماندار کرمان با اعلام اینکه عملیات مراقبت‌های لازم در این زمینه ادامه دارد، اظهار کرد: در این حادثه شاکله اصلی کارخانه روغن‌نباتی صدمه ندیده است و جریان تولید آن همچنان ادامه دارد.

 

سعیدی عنوان کرد: در این حادثه پنج سوله کارخانه آسیب دید و دو سوله آن نیز به طور کامل تخریب شد.1

 

وی یادآور شد: تمام امکانات امدادی شهر شامل شهرداری، فرودگاه، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، هوانیروز، راه و شهرسازی و ستاد حوادث برای مهار آتش به کار گرفته شد.

 

فرماندار کرمان تصریح کرد: نخستین اقدام در مهار آتش، جلوگیری از سرایت آتش به نقاط دیگر کارخانه بود که در این زمینه اقداماتی انجام و اطراف محل حادثه آتش‌سوزی با استفاده از آب و خاک شد تا مانع سرایت آتش شود.

 

وی با بیان اینکه حریق در محل انبار و کارخانه روغن نباتی رخ داده است، خاطرنشان کرد: روغن به دلیل قابلیت اشتعال، حجم آتش‌سوزی را در این کارخانه بالا برده است.

 

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه این حادثه دو مجروح داشته است، یادآورشد: دلیل حادثه هنوز مشخص نیست./ج1

برچسب ها: سوله ، مجروح ، کارخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.