سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

کاهش قیمت بلیط و اضافه بار هواپیمایی آسمان از کشور امارات

قیمت بلیط و اضافه بار هواپیمایی آسمان از کشور امارات کاهش خواهد یافت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، سرپرست هواپيمايي آسمان منطقه جنوب گفت: به منظور افزايش ميزان رضايتمندي مردم، علاوه بر ارتقا سطح كيفي خدمات، اين شركت قيمت بليت و اضافه بار در پروازهاي كشور امارات به ايران را در سطحي منطقي كاهش خواهد داد.

سيد عباس حسينيان بیان کرد: اين اقدام شركت آسمان با توجه به حضور گسترده ايرانيان بخصوص تجار، بازرگانان و همچنين گردشگران در منطقه جنوب و در جهت جلب رضايت حداكثري مردم انجام مي شود.
وي ادامه داد: به زودي در خصوص چگونگي اعمال كاهش قيمت ها از طريق رسانه ها، اطلاع رساني لازم خواهد شد.
وی افزود: با حمايتهاي مديريت هواپيمايي آسمان، شاهد ارتقا سطح كمي و كيفي خدمات در هواپيمايي آسمان پايگاه منطقه اي جنوب خواهيم بود.
حسينيان، در خصوص واگذاري نمايندگي شركت هواپيمايي آسمان امارات به شركت سما‌ تراول در دوبي هم گفت: به رغم آنكه مدت زيادي از واگذاري نمايندگي به اين شركت نمي گذرد اما شاهد افزايش تعداد دفاتر فروش و دفاتر فرودگاهي، افزايش چشمگير سطح خدمات، افزايش تعداد نيروي انساني و بهبود خدمات ارايه شده به مسافران هستيم.
سرپرست هواپيمايي آسمان منطقه جنوب گفت: يكي از افتخارات اين شركت، جابه جايي حجم عظيمي از زائران و مشتاقان زيارت سومين حرم اهلبيت (ع) از كشورهاي حوزه خليج فارس است كه اين اقدام بركات فراواني را براي اين شركت به همراه داشته است./ب

برچسب ها: کاهش ، قیمت ، امارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.