سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوگدانف : مسکو با تحولات سوريه به صورت مستقيم در ارتباط است

فرستاده ويژه رئيس جمهور روسيه در امور غرب آسيا گفت مسکو با تحولات اوضاع در سوريه به صورت مستقيم در ارتباط است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ،‌ ميخائيل بوگدانف  معاون وزير امور خارجه روسيه ،  در ديدار با عبد الله احمر معاون دبير کل حزب بعث سوريه گفت:  تماسهاي فشرده با همه طرفهاي ذيربط اين امکان را فراهم مي کند که گامهاي مشترک در زمينه‌هاي ديپلماتيک و سياسي بين المللي هماهنگ و در سازمان ملل متحد و شوراي امنيت تلاش و بر راهکار سياسي تأکيد شود زيرا براي بحران سوريه هيچ راهکاري به غير از راهکار سياسي وجود ندارد .
بوگدانف افزود شخصيتهاي ديني و اجتماعي و فرهنگي عاقل و شناخته شده در سوريه بايد در يافتن راهکار مسالمت آميز و سياسي براي بحران اين کشور مشارکت داده   و اين امکان به آنها داده شود  که نقش مهمي در چارچوب کنفرانس بين المللي حل بحران در سوريه ايفا کنند.
احمر گفت سوريه همواره  کشور امني در منطقه بوده است و آنچه اکنون در سوريه رخ مي  دهد نتيجه توطئه بين المللي بزرگي است.
اندره کليمف عضو شوراي عالي حزب روسيه واحد و عضو مجلس فدرالي اين کشور در ديدار با هيئت حزب بعث سوريه تأکيد کرد همه احزاب سياسي در پارلمان روسيه از مواضع اصولي رهبران اين کشور در قبال سوريه حمايت مي کنند.
کليمف گفت: رهبري حزب روسيه واحد با همه احزابي که در پارلمان اين کشور هستند گفتگوهاي سازنده دارد و درباره اين موضوع با رهبران حزب کمونيست چين نيز گفتگو مي کند چرا که روسيه و چين در ارتباط با موضوع سوريه در يک صف قرار دارند.






برچسب ها: بین الملل ، روسیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.