سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مطالعه و اجرای طرح جامع مدیریت آبخیز استان اردبیل آغاز شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از آغاز مطالعه و اجرای طرح جامع مدیریت آبخیز این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / رسول حسین زاده افزود: این طرح هم اکنون در سه حوزه از استان آغاز شده و در مناطق خوجین ، امیرکندی و سقزچی شهرستان نمین در حال اجرا می باشد.

وی از فرمانداران شهرستان های استان خواست برای جلوگیری و پیشگیری از ورود خسارات عمده به مراتع و حوزه های آبخیز مناطق مربوطه قبل از وقوع حوادث نسبت به اختصاص اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در شهرستان های مربوطه اقدام کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: موضوع اختصاص اعتبار عمرانی برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان ما هنوز جا نیفتاده است.

حسین زاده به آمادگی اداره کل منابع طبیعی برای استقبال از توسعه فضای سبز در شهرستان نمین و سایر مناطق استان اشاره کرد و افزود: بشرط تامین اعتبار و منابع مالی از سوی مسوولان شهرستانی منابع طبیعی استان آماده است نسبت به اجرای طرح توسعه فضای سبز و واگذاری مدیریت و نگهداری آن به شهرداری ها و حتی دهیاری های سطح استان اقدام کند.

وی گفت: ما این آمادگی را نیز داریم که نهال های مورد نیاز برای توسعه فضای سبز را بصورت رایگان در اختیار دهیاری ها قرار دهیم.

او همچنین به اجرای طرح مطالعه جنگل داری چند منظوره در بیش از 17 هکتار از جنگل های شهرستان نمین اشاره کرد و افزود: اعتبارات جدیدی برای اجرای این طرح پیش بینی شده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، جامع ، مدیریت ، آبخیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.