سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

استان چهارمحال و بختیاری متولی اعزام بازرگانان ایران به اربیل عراق شد

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از اعزام بازرگانان و تجار ایرانی به سلیمانیه و اربیل عراق با محوریت این استان خبر داد.

رحمت اله صفری افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری متولی اعزام بازرگانان ایرانی به سلیمانیه و اربیل عراق است و بازرگانان سراسر کشور که تمایل به همراهی هیات تجاری ایران به سلیمانیه و اربیل را دارند تا پایان وقت اداری سه شنبه پانزدهم مرداد ماه می توانند به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد مراجعه کنند.
وی گفت: این هیات تجاری متشکل از بازرگان و مدیران بخش خصوصی، تعاونی و تولیدی علاقمند از سراسر کشور است که به مدت یک هفته برای مبادلات تجاری با بازرگان، مقامات اقتصادی و تجاری سلیمانیه و اربیل رایزنی می کنند.
صفری یادآور شد: دیدار با سفیر و رایزنان اقتصادی، دیدار از مراکز تجاری و تولیدی، نشست با روسای اتاق بازرگانی سلیمانیه و اربیل عراق، تبادل نظر و ایجاد قراردادهای تجاری از برنامه های هیات های اقتصادی تجاری ایران به عراق خواهد بود.
به گفته وی، نشست با مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و دیدار با صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان عراق از برنامه های این سفر هفت روزه است که بازرگانان می توانند برای مبادلات کالاهای تولیدی یا تبادل نظر و بازارهای جدید صادراتی رایزنی کنند.
وی گفت: به منظور بسط و گسترش روابط تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و استان های شمالی کشور عراق، این هیات تجاری و بازاریابی از 30 شهریور تا سوم مهرماه به عراق سفر خواهد کرد.
صفری افزود: پس از پایان سفر تجاری، در صورت تامین اعتبار 12 میلیون ریال، کمک هزینه و یارانه سفر به شرکت کنندگان پرداخت می شود.
وی گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 3335077 -0381 و 3337554- 0381 تماس بگیرند.
هم اکنون بیشتر کالاهای تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری به کشور عراق صادر می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.