سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
مروری بر پرونده اقتصادي جهان طی سال 2012 - 2013 میلادی با محوريت "اشتغال" نشان مي‌دهد کشورهايي چون آمريکا که پيشتر خود را بعنوان غول‌هاي اقتصاد جهان معرفي مي‌کردند، اکنون به "موش‌هاي اقتصادي" تبديل شده‌اند.
گروهي از نمايندگان آمريکايي کارزاري را آغاز کرده‌اند تا مانع از تصويب لايحه ضد ايراني جديدي شوند که تحريم‌هاي وضع شده عليه ايران را تشديد مي‌کند.
تحليلگر روزنامه آمريکايي "کريستين ساينس مانيتور" در مقاله جديد خود با اشاره به تلاش گروهي از نمايندگان آمريکايي به تشديد تحريم هاي ضد ايراني عليه کشورمان اين اقدام را باعث از بين رفتن امکان تعامل ميان ايران و آمريکا مي داند.
روزنامه آمريکايي "واشنگتن پست" با اشاره به گمانه زني هاي انجام شده در مورد وزراي احتمالي رييس جمهور منتخب کشورمان خاطر نشان مي سازد که تحليلگران غربي نبايستي اشتباه کرده و گمان کنند که کابينه روحاني قصد وادادگي در مقابل غرب را دارد.
فرستاده ويژه رئيس جمهور روسيه در امور غرب آسيا گفت مسکو با تحولات اوضاع در سوريه به صورت مستقيم در ارتباط است.
تحليلگر روزنامه آمريکايي "کريستين ساينس مانيتور" در مقاله جديد خود با اشاره به تلاش گروهي از نمايندگان آمريکايي به تشديد تحريم هاي ضد ايراني عليه کشورمان اين اقدام را باعث از بين رفتن امکان تعامل ميان ايران و آمريکا مي داند.
نماينده مشترک سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در سوريه سه شنبه شب وارد قاهره شد.
روزنامه الشرق الاوسط در ادعايي از ترجيح دكتر حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ايران براي انتقال پرونده مذاكرات هسته اي به وزارت امورخارجه خبر داد.
روزنامه "نيويورک تايمز" در سرمقاله اخير خود از تصميم نمايندگان آمريکايي مبني بر تصويب لايحه تشديد تحريم هاي ضد ايراني عليه کشورمان به شدت انتقاد کرده است و معتقد است که تصويب لايحه ضد ايراني توسط مجلس نمايندگان آمريکا باعث از دست رفتن فرصت تعامل ايران و آمريکا خواهد شد.
وکيل سيف الاسلام قذافي فرزند رئيس جمهور سابق ليبي تاکيد کرد موکلش در شرايط هولناکي نگهداري مي شود.
مايکل مان سخنگوي کاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا اعلام کرد آماده است براي تسهيل روند خروج از بحران در مصر بار ديگر به اين کشور سفر کند.
پاپ فرانسيس امروز دو اسقف بلندپايه کاتوليک اهل اسلووني را به سبب رسوايي مالي اخراج کرد.
نماینده سابق پارلمان مصر ضمن انتشار خبر دیدار هیات اتحادیه افریقا با محمد مرسی فاش کرد که رئیس جمهور معزول مصر در این دیدار، لغو عضویت کشورش در اتحادیه افریقا را خواستار شده است.
در ادامه جنایات تروریستها و شورشیان در سوریه ، شلیک خمپاره به سوی حرم های "عمار یاسر" و "اویس قرنی" ، این حرم ها تخریب شدند .
سازمان ملل نسبت به افزایش 38 درصدی تلفات زنان و کودکان در انفجارهای افغانستان ابراز نگرانی کرد.
روزنامه "الشرق الاوسط" در گزارش جديد خود به ديدار اخير مقامات اقتصادي کشورمان با مقامات دولت سوريه اشاره مي کند و اذعان مي کند که گسترش روابط تجاري و اقتصادي ميان دو کشور بي سابقه بوده است.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.