سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

سیستان و بلوچستان با احداث بیمارستان خصوصی به قطب پزشکی کشور تبدیل می شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث بیمارستان خصوصی می تواند به عنوان شروعي براي خدمات درماني استاندارد در استان سیستان و بلوچستان درنظر گرفته شودو دارای این قابلیت است که این استان را به قطب پزشکی کشور تبدیل نماید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حاتم ناروئی در دیدار با جمعی از پزشکان متقاضی برای احداث بیمارستان خصوصی اظهار کرد: سلامت نقش مهمی در پویایی جامعه داردو وجود مراکز درمانی و احداث و تکمیل بیمارستانها امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مراحل واگذاری زمین و تاسیس بیمارستان خصوصی در زاهدان از سال 1387 آغاز شده است اما به دلایلی روند اجرایی این پروژه با کندی صورت گرفته است افزود:امیدواریم مسئولین زیرربط تمامی تلاش خود را برای احداث و تکمیل این بیمارستان به کار برند.

نارویی خاطر نشان کرد: اين بيمارستان متناسب با شأن مردم شريف استان تجهيز و به كارگيري خواهد شدو تمامی تجهیزات پزشکی آن براساس علم پزشکی روز خواهد بود .

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بهداشت و درمان در استان سیستان و بلوچستان در شرایط خاص و ویژه‌ای قراردارد، اظهار داشت:وجود این شرایط خاص به این معنا نیست که نمیتوان آن را مدیریت کردبلکه باید برای آن راهکاری مناسب بیاندیشیم.

همچنین سلیمانی رئیس هیئت مدیره این بیمارستان ضمن ارائه مشخصات کامل این بیمارستان، گفت: این بیمارستان با مساحتی بالغ بر چهار هکتار در 8 طبقه طراحی خواهد شد که برای تعداد دو هزار نفر اشتغالزایی خواهد نمود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.