سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتاقی:

برگزاری مسابفه انتخابی وزن 96 کیلو گرم معنایی ندارد/گیل نیرنگ با در خواست خودش اردو را ترک کرد

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:با توجه به انصراف داود گیل نیرنگ از حضور در مسابقه انتخابی برگزاری این رقابت در وزن 96 کیلوگرم دیگر معنایی ندارد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در نظر داشتیم برای انتخاب بهترین نفروزن 96 کیلو گرم جهت حضور در مسابقات جهانی2013مسابقه انتخابی را با حضور مدعیان این وزن برگزار کنیم اما وقتی داود گیل نیرنگ انصراف خود را اعلام کرد و از طرفی نیز قاسم رضایی نتوانست خود را به این رقابتها برساند پس از بررسی ترجیح دادیم تصمیم  دیگری را لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: مهدی علیاری در وزن 96 کیلو گرم در چند ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در مسابقات دانشجویان جهان نیز با کسب مدال برنز توانست توانایی هایش را اثبات کند ضمن آنکه کادر فنی هم از او رضایت کامل دارد در نتیجه هم اکنون از هر جهت شانس ملی پوش شدن در رقابتهای جهانی را خواهد داشت.

مشتاقی در باره علت انصراف گیل نیرنگ گفت: داود گیل نیرنگ یکی از فرنگی کاران شایسته کشورمان است اما به گفته خودش به دلیل برخی مسائل در وضعیت  روحی مناسبی قرار نداشت و تصمیم گرفت تا در رقابت انتخابی شرکت نکند.

وی افزود:گیل نیرنگ با کسب اجازه از عبداله چمن گلی و خود من خواستار این شد که اردو را ترک کند و مدتی به کار های شخصی اش رسیدگی کند ما هم از آنجا که هیچ گاه دوست نداریم به اجبار کشتی گیری در اردو باشد با درخواست او موافقت کردیم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران در مورد وضعیت قاسم رضایی نیز اظهار کرد: رضایی تمایل داشت در مسابقات انتخابی شرکت کند و حتی این فرصت را برای وی فراهم کردیم تا دررقابت انتخابی وزن 120 کیلو گرم کشتی بگیرد اما در نهایت اعلام کرد به دلیل دور شدن از آمادگی شرایط لازم ندارد و بعد از مسابقات جهانی امسال بار دیگر در خدمت تیم ملی خواهد بود.

مشتاقی در ادامه عنوان کرد: همان طور که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم مسابقه انتخابی وزن 120 کیلو گرم روز جمعه(11 مردادماه) با حضور بشیر باباجانزاده،امیر قاسمی منجزی،امیر علی اکبری،مهدی نوری،امیر حسین شربیانی،یاشار عیسی زاده و بهنام مهدی زاده در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف ملی پوش این وزن برای حضور در مسابقات جهانی بوداپست مشخص شود.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در خاتمه خاطرنشان کرد:برای انتخاب ملی پوشان اعزامی جهت حضور در رقابتهای جهانی سال جاری در اکثر اوزان به جمع بندی لازم رسیده ایم اما هنوز هیچ کشتی گیری به طور حتم صاحب دوبنده تیم ملی در این رقابتها نیست و ترکیب نهایی 15 روز قبل از اعزام مشخص و اعلام خواهد شد./آق
برچسب ها: مشتاقی ، کشتی ، نیرنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.