سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بیشتر تولیدات ژانراکشن در تاریخ سینما ماندگار شدند

قهرمان پرورش اندام ایران و بازیگر سینما و تلویزیون گفت : در دوره هایی خاص در ژانر اکشن سینمای ایران فیلمهای خوبی داشتیم که بیشتر آنها در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده اند ولی در شرایط فعلی بیشتر سینماگران ما را به ساخت تولیدات خانوادگی و طنز آورده اند.

صفر کشکولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سینما رو به رکود است چرا که تهیه کنندگان هزینه هایی را بروی ساخت فیلم در ژانرهای مختلف می کنند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم جواز می دهد ولی فیلم در اکران سینماهای کشور دچار مشکل می شود. چندی طول نمی کشد که آن را از پرده نمایش سینماها پایین می آورند. ما می خواهیم با این کار چه هدفی را دنبال کنیم و سینما می خواهد به کجا برسد؟

وی با تاکید بر این موضوع که سینماها در مرز تعطیلی قرار دارند، اضافه کرد: با این کار سینماهای ما در مسیر تعطیلی قرار می گیرند و هیچ کسی تمایلی برای سرمایه گذاری برای تولید فیلم در سینمای وجود ندارد.

کشکولی در مورد وضعیت ژانر اکشن در سینمای کشور اظهار داشت: در دوره هایی خاص در ژانر اکشن سینمای ایران فیلمهای خوبی داشتیم که بیشتر آنها در تاریخ سینمای ایران ماندگار شده اند ولی در شرایط فعلی بیشتر سینماگران ما را به ساخت تولیدات خانوادگی و طنز آورده اند و این موضوع باعث شده تا سینمای اکشن فراموش شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان نقش بدلکاری را در فیلم های اکشن مهم دانست و خاطر نشان کرد: من در زمان ساخت فیلم های اکشن در سینمای ایران خودم جای بدلکار نقش آفرینی کرده و صحنه های خطر ناک را خلق می کردم/س



برچسب ها: تولیدات ، ژانر ، اکشن ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.