سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ خودرو اسپرت ارزان قیمت در بازار آمریکا

خودروهای اسپرت در حال پیشرفت روز افزون هستند ولی تنها تعداد کمی از آنان اثر گذار هستند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از خودروسازی، خودروهای اسپرت در حال پیشرفت روز افزون هستند ولی تنها تعداد کمی‌از آنان اثر گذار هستند و خوردوسازان در سراسر جهان در حال ارائه خودروهای اسپرت جدید و متنوع و البته از نظر مالی در دسترس تعداد بیشتری از خریداران هستند.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا خودروهای اسپرت چرخ عقب که در پنج سال گذشته ساخته شده اند و در ضمن دارای قیمت کمتر از ۳۰هزار دلار هستند  را به حضور شما عزیزعان معرفی کنیم تا تعداد بیشتری از خریداران امکان تهیه این محصولات را داشته باشند.

BMW

همانند نسخه پیشین خود یعنی بی.ام.دبلیو  Z4 یک خودرو با سواری فوقالعاده به سبک انگلیسی است .

اگرچه Z4  با انواع گزینه‌های موتوری از سال ۲۰۰۲به بازار پاگذاشته است در زمان حاضر دارای یک موتور ۳٫۰i با سیستم کلاسیک خطی شش سیلندر و با سیستم انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک است.

با یک موتور V8  از شورلت و با یک بدنه کاملا تهاجمی‌دارای سابقه ۶ساله است و البته کامارو رو همه دوست دارند و این هیولای رام نشدنی دارای قدرت پیشرانه ۴۲۶اسب بخار موتور V8 و سیستم انتقال قدرت دستی انتخابی است و کامارو اس اس یک تناسب بین سبک امریکایی و بازدهی بالا را به خوبی حفظ کرده است که البته با ترمزهای برمبو به خوبی خود نمایی می‌کند.

به هر حال کامارو اس اس یک خودرو دوست داشتنی و کامل اسپرت برای تمامی‌علاقمندان و شیفتگان خودروهای اسپرت است و الان بهترین فرصت برای خرید این هیولای دوست داشتنی است.

نسخه جی تی جدید ما دارای یک موتور کایوتی V8 در زیر کاپوت خود است که قدرت پیشرانه ۴۰۵اسب بخاری را برای این برند محبوب امکان پذیر می‌کند.

به هر حال در طول تاریخ فورد موستانگ و کامارو اس اس در حال عوض کردن جایگاه خود با یکدیگر بوده اند زیرا همیشه با هم مقایسه شده اند و اگر یک خودرو خوش قیافه چه از لحاظ بیرونی و چه از لحاظ داخلی می‌خواهید بدون تردید موستانگ جی تی برای شما انتخاب خوبی است.

این خودرو شروع قیمتی از ۲۴هزار دلار دارد که دارای قدرت پیشرانه ۱۶۷اسب بخاری با یک موتور ۲٫۰لیتری چهار سیلندر خطی است و در ضمن دارای سیستم انتقال قدرت دستی ۵سرعته  و البته اگر کمی‌بیشتر هزینه کنید می‌توانید سیستم انتقال قدرت دستی ۶سرعته اتوماتیک با سقف تاشو را با حدود ۲۹هزار دلار در کنار خود داشته باشید.

البته اگر می‌خواهید ما پیشنهاد می‌کنیم کمی‌صبر کنید و سری جدید MX-5 یعنی مدل ۲۰۱۵را که به زودی معرفی خواهد شد و گفته می‌شود که دارای به اشتراک گذاری شاسی با آلفارومئو اسپایدر است  را تهیه کنید که بدون شک درخشان ترین MX-5 خواهد بود.

یکی از خودروهای دمدمی‌مزاج که بین بهتر و بدتر بودن در حال نوسان است و با طراحی بدنه عجیب و غریب یک کوپه چهار درب است و گفته می‌شود که این خودرو دیگر ساخته نخواهد شد و شما فقط مدل کارکرده این خودرو را می‌توانید رد بازار بیابید.

در زیر کاپوت مزدا یک موتور ۱٫۳لیتری قرار داده است که دارای قدرت پیشرانه ۲۳۲اسب بخاری و ۱۵۹پوند بر فوت نیروی گشتاور است و در این میان RX-8 دارای شتاب صفر تا صد در ۷٫۶ثانیه نیز است.

صرف نظر از تمامی‌این نکات این خودرو دارای مقدار مصرف ۱۹مایل در هر گالن در شهر و ۲۲مایل در هر گالن در بزرگراه است ولی خوب شما نمی‌توانید یک خودرو خیلی ارزان با رانندگی خوب گیر بیاورید هرچند باید دور مصرف سوخت اقتصادی را بک خط قرمز بکشید.

یکی دیگر از خودروهای اسپرت و دوست داشتنی لیست ما که نسخه کومپرسور ۲۳۰ان دارای قیمت ۳۰هزار دلاری است و دارای قدرت پیشرانه ۱۹۳تا ۱۹۷اسب بخاری از یک موتور خطی بنزینی چهار سیلندر حسابی سرگرم کننده است.

به هر حال لازم نیست شما یک راننده درجه یک باشید تا از این خودرو دوست داشتنی لذت ببرید صادقانه بگوییم برای لذت بردن از رانندگی طراحی و ساخته شده است.

خودرو نیسان Z دارای یک تاریخ طولانی است که عرضه مدل اریجینال ان به سال ۱۹۶۹بازمی‌گردد و در حال حاضر نیز این خودرو سدان اسپرت دارای یک موتور V6قدرتمند است که دارای قیمتی حول و حوش ۳۳هزار دلار است.

در ضمن خودرو مذکور دارای به اشتراک گذاری NISMO نیسان نیز است تا بیشتر از بیش دوست داشتنی باشد.

اگر چه باکستر جدید دارای شروع قیمت ۵۰هزار دلاری است ولی شما می‌توانید مدل‌های قدیمی‌تر را نیز با حدود ۳۰هزار دلار خریداری کنید.

این خودرو در مسیر تکامل خود بروز رسانی‌هایی همچون ارتقاء از موتور ۲٫۵لیتری به ۳٫۲لیتری داشته است  که به طور یقین شتاب صفر تا صد آن را نیز بهبود بخشیده است.

در انتهای لیست ما سوبارو و سیون قرار گرفته است که دارای یک پلتفرم مشترک بوده و اساس انتخاب هر کدام از این‌ها باعث می‌شود که شما شاد و سرحال شوید.

طراحان سوبارو هوشمندانه اتاق را برای یک سیستم چهار چرخ تدارک دیده اند تا این خودرو سیستم چرخ عقب کوپه بهترین بازدهی را داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، اسپرت ، بازار ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.