سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتقمی:

هدایتی به پرسپولیس در پروژه های اقتصادی کمک می کند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: می خواهیم با جمع کردم امتیازات نیم فصل اول لیگ سیزدهم جبران نتایج گذشته را بکنیم.

منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است این تیم آماده بازی هفته دوم می شود و با نظم خاصی که در تیم وجود دارد می خواهیم با جمع کردن امتیازات نیم فصل اول لیگ سیزدهم جبران نتایج گذشته را بکنیم.

وی در خصوص جلسه رویانیان، هدایتی و پروین تصریح کرد: از جلسه هیئت مدیره اطلاع چندانی ندارم اما فکر می کنم هدایتی می خواهد به پرسپولیس در پروژه های اقتصادی کمک کند.

منتقمی در خصوص صحبت های کی روش تأکید کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال برای موفقیت در برنامه هایش باید برنامه ای برای تیم ملی ارائه دهد و در وهله اول باید نقطه از نظرات و دیدگاه های کارشناسان بهره بگیرد وی باید اجازه دهد تا برنامه سازمان لیگ را هم کارشناسان مربوطه به خود آن در مورد زمان بازی تصمیم بگیرند و هیچ دخالتی نباید در این مورد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته سازمان لیگ باید با تیم ملی تعامل سازنده داشته باشد تا به باشگاه ها آسیبی وارد نشود فدراسیون فوتبال هم باید تمهیداتی انجام دهد تا کمی از هزینه های سرسام آور فوتبال کم کند تا فوتبال ایران با سربلندی راهی جام جهانی برزیل شود./آق

برچسب ها: منتقمی ، هدایتی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.