سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير شبكه راديويي فرهنگ:

پخش مستقيم دعاي "جوشن كبير" و دعاي "ابوحمزه ثمالي" در "آيه‌هاي باران"

محسن شريف زاده گفت: دعاي "جوشن كبير" و دعاي "ابوحمزه ثمالي" در ويژه نامه "آيه‌هاي باران" به سمع مخاطبان مي‌رسد.

"محسن شريف زاده" مدير شبكه راديويي فرهنگ با اشاره به ويژه نامه‌هاي شب بيست و يكم و شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: طبق آنچه كه در روايات آمده است، اينكه ماه مبارك رمضان نسبت به 11 ماه ديگر سال از فضيلت بيشتري برخوردار بوده و در اين ماه شب‌هاي قدر از امتياز و جايگاه بالاتري برخوردار است. 

وي با اشاره به كلام قرآن مجيد در خصوص مقام و منزلت اين شب‌ بزرگ تصريح كرد: طبق فرمايش قرآن، شب قدر از هزار ماه بهتر است و يك شب قدر به اندازه يك عمر 83 سال انسان پرفضيلت‌تر است. 

مدير شبكه راديويي فرهنگ اظهار داشت: بر اساس اعتقادات ما كه برگرفته از تعاليم ائمه‌اطهار(ع) و قرآن مجيد است ما معتقديم كه شب قدر سرنوشت يك سال انسان‌ها رقم مي‌خورد. 

وي ادامه داد: بنابراين معاونت صدا از جمله شبكه راديويي فرهنگ ويژه برنامه‌هايي را براي مخاطبان در نظر گرفته است كه در اين روزها و شب‌ها تقديم مخاطبان مي‌شود. 

"شريف زاده" ابراز داشت: در شب‌هاي قدر به صورت مستقيم از دانشگاه اما صادق(ع)، دعاي ابوحمزه ثمالي و دعاي "جوش كبير" و مراسم بر سر گرفتن قرآن كريم از اين شبكه راديويي پخش مي‌شود. 

كه اين برنامه تحت عنوان "آيه‌هاي باران" بوده كه از ساعت 24 تا 3 بامداد روي طول موج شبكه فرهنگ رديف 106مگاهرتز مي‌رود. 

گفتني است؛ "رضا خضرايي" گوينده و "رضا تسليمي" تهيه‌كننده "آيه‌هاي باران" در استوديوي پخش راديو فرهنگ و "عليرضا نوري" گزارشگر و "مهدي دادجو" تهيه‌كننده اين برنامه حاضر در دانشگاه امام‌صادق(ع) در واحد سيار نيز خواهند بود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.