سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز"دوشنبه 7مردادماه 92" اعلام شد؛

"تداوم وزش باد" در برخی مناطق جنوب غرب و همچنین شرق کشور /"تشدید بارش ها" /کاهش تدریجی دما در "تهران"

طی سه روز آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی ، بارش پراکنده و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در ادامه وقت امروز"دوشنبه 7مردادماه 92" اعلام شد طی سه روز آینده  در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی  ابرناکی ، بارش پراکنده و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود و دریای خزر طی امروز وفردا مواج خواهد بود.


براساس این گزارش، طی سه روز آینده به تناوب وزش باد و گردو خاک در منطقه زابل  و مناطقی از غرب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت همچنین در برخی مناطق استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، شرق اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.

لازم به ذکر است، از امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود و همچنین در برخی مناطق جنوب غرب و همچنین شرق کشور بادو گردو خاک رخ می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 38درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید .
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، باد ، گردو خاک ، دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.