سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوق تخصص نازایی :

همه درمانهای پیشرفته ناباروری در کشورمان وجود دارد

یک فوق تخصص نازایی با بیان اینکه روشهای درمان ناباروری در کشور رشد قابل توجهی داشته است گفت : همه درمانهای پیشرفته ناباروری در داخل کشورمان قابل انجام هستند.

دکتر پارسا نژاد فوق تخصص نازایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محققان ایرانی بعد از تولد اولین نوزاد با کمک روشهای ناباروری به دنیا آمد کار خود را آغاز کردند گفت : اولین نوزاد به کمک این روشها در یزد متولد شد .

وی با اشاره به اینکه امروزه روشهای ناباروری در ایران رشد قابل توجهی داشت افزود: در حال حاضر هیچکدام از روش های ناباروری وجود ندارد که در ایران انجام نگرفته باشد و برای درمان مشکلات ناباروری نیاز به مراجعه به کشور خارجی اروپایی و امریکایی باشد و همه درمانها در داخل کشورمان قابل پیگیری هستند.

این فوق تخصص نازایی ادامه داد : کیفیت کار مناسب در کشور و نیز پایین بودن تعرفه های درمانی بسیار مناسب باعث شده است که شاهد حضور بیمارانی از کشورهای منطقه و کشورهای همسایه شمالی برای درمان در مراکز درمان ناباروری کشورمان باشیم .

وی در ادامه با بیان اینکه بیمه معمولا نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا دچار مشکل است تصریح کرد : با پیگیری ها انجام شده طی سالهای گذشته ، قدمهای مناسبی در این مسیر برداشته شده است .

دکتر پارسا نژاد در پایان خاطرنشان کرد :به طور کلی سه درصد از کل تولدها ، از بیماریها مادرزادی رنج می برند .
برچسب ها: ناباروری ، درمان ، نازایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.