سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف در ايستگاه پارك رازي ممنوع!

براساس گزارش رسيده از ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي‌هاي شهر تهران بدليل افزايش آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون شرايط هوا در ايستگاه‌هاي دروس، امام خميني(ره)، پارك قائم، ناسالم و در ايستگاه پارك رازي بسيار ناسالم است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران و براساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌هاي سنجش آلودگي هواي شهر تهران، هواي امروز دوشنبه هفتم مرداد ماه در تهران در ساعت 11 صبح در شرايط ناسالم براي گروه‌هاي حساس(بيماران ريوي،‌ قلبي، سالمندان و كودكان) قرار دارد.

اين گزارش حاكي از آن است كه در هواي امروز شهر تهران به نسبت روز گذشته در همين ساعت بر ميزان غلظت كليه آلاينده‌ها به غير از آلاينده ازن افزوده شده و به اين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون و فراتر از حد مجاز بوده است.

گفتني است؛ ايستگاه‌هاي دروس، امام خميني(ره)، پارك قائم، شهرك چشمه و فرمانداري شهر ري به لحاظ آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون در شرايط ناسالم و ايستگاه پارك رازي نيز در شرايط بسيار ناسالم قرار دارند.

شايان ذكر است؛‌ به دليل اينكه شاخص كيفيت هوا براي آلاينده دي‌اكسيدنيتروژن، عدد بالاي 200 در نظر گرفته شده است، در تحليل و پيش‌بيني، ايستگاه‌هايي كه مقدار اطلاعات آن كمتر از 200 بوده،‌ منظور نمي‌گردد./ح
برچسب ها: آلودگی هوا ، ریه ، آلاینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.