سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بازدید قائم مقام معاون امور اجتماعی از سامانه 1888 انجام شد

پاسخگویی مدیران کل حوزه معاونت و امور اجتماعی شهرداری در 1888 به شهروندان

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه مدیران اداره های زیر مجموعه این معاونت از سامانه 1888 بازدید و پاسخگوی انتقاد، پیشنهاد و درخواست های شهروندان بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین امرودی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صبح امروز 7 مرداد به همراه جمعی از مدیران ارشد این حوزه با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری تهران از سامانه 1888 بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور اردشیر آل عوض مدیر بازرسی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شد، مدیران اداره های زیر مجموعه این معاونت پاسخگوی مطالبات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهروندان بودند.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این بازدید گفت: ارائه جواب منطقی و قانونی به مردم یکی از راهکارهای اساسی ارتباط با شهروندان بوده و باید تلاش کرد تا با ارائه پاسخ های مستدل و پیگیری های مجدانه در راستای خدمت به شهروندان گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: سامانه 1888 طی 5 سال گذشته با رسیدگی به پیام های دریافتی شهروندان به وسیله واحد های مربوطه و اطلاع رسانی به پیام دهندگان در صدد جلب رضایت شهروندان و ایجاد بستر مناسب میان مردم و مدیریت شهر تهران بوده است./

برچسب ها: سامانه ، شهرداری ، امرودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.