سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقیان:

در ذوب آهن بزرگ شده ام/دوست دارم در پرسپولیس خودم را اثبات کنم

هافبک جوان پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را می کنم مثل زمانی که در ذوب آهن بودم در پرسپولیس مؤثر بازی کنم، در تیمی بزرگی مثل پرسپولیس بازی کردن یک فرصت مناسبی برای من خواهد بود تا خودم را اثبات کنم.

پیام صادقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی دایی همیشه به جوان ها میدان داده است و فکر کنم این موضوع او را از بقیه ی مربیان متمایز کرده است. البته این کار را برای ما هم سخت می کند مسئولیتی است که باید تا آخر به نحو احسن انجام بدهیم چون پرسپولیس هواداران میلیونی دارد و دوست ندارند حتی یک بازی هم ببازند.

وی در مورد انتقاداتی در بعضی از مواقع به ترکیب جوانان علی دایی می شود اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده ام که برخی از کارشناسان هیچ شانسی برای پرسپولیس قائل نشدند که حتی به یک جام برسد و می گویند به خاطر کم و یا نبودن ستاره در این تیم پرسپولیس نمی تواند قهرمان شود اما فوتبال ما نشان داده همیشه ستاره ها باعث برد و یا قهرمانی یک تیم نیستند گاهی یک بازیکن جوان از هزار تا ستاره هم برای آن تیم مؤثرتر باشد من این قول را می دهم امسال این تیم کاندیدای قهرمانی خواهد بود و در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص بازی مقابل تیم سابقش گفت: فوتبال حرفه ای به این شکل است که یک روز باید مقابل تیم سابق خود بازی کنیم البته من روزهای خوبی در ذوب آهن داشتم البته به شکل بدی از ذوب آهن رفتم اما تلاش خود را می کنم اگر در این بازی حضور داشته باشم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.