سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوي تاكيد كرد

ستاد دیه تنها نهاد قانونی حمایت از زندانیان جرائم غير عمد

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: ستاد دیه تنها نهاد قانونی حمایت از زندانیان غیربزهکار است که برای کمک به زندانیان نیازمند گام‌های بسیاری برداشته است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "سید ابوالقاسم علوی" در مورد روند فعاليت ستاد ديه استان البرز اظهارداشت: ستاد دیه استان البرز نهادی کاملا مردمی است که با تکیه بر ایمان و اعتقادات قلبی مردم راه‌اندازی شده است.

وی گفت: خوشبختانه این ستاد در کمترین زمان ممکن مورد حمایت و مشارکت گسترده مردم قرار گرفت و امروز به عنوان رکنی اساسی خدمات شایانی را در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد ارائه می‌کند.

علوی تصريح کرد: مردم در راس هرم ستاد دیه استان قرار دارند و از نظرات و برنامه‌های آن‌ها در راستای کمک به افراد نیازمند زندانی استفاده می‌شود، در نتیجه میزان مشارکت آن‌ها در این امر خیر بسیار زیاد است.

مدیرکل زندان‌های استان البرز با اشاره به برگزاری سومین جشن گلریزان استان البرز، افزود: مردم البرز با تکیه بر ایمان و آگاهی خود اقدام به برگزاری چنین جشن‌هایی می‌کنند و موجبات شادی دل هزاران خانواده را در این ماه مبارک فراهم می‌آورند.

وی افزود: امسال در این مراسم که با حضور گسترده خیران برگزار شد، مبلغ 12 میلیارد ریال کمک نقدی جمع‌آوری و برای آزادی زندانیان بدهکار در اختیار ستاد دیه استان قرار گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ستاد ، دیه ، زندانیان ، جرائم ، غیر ، عمد ، البرز ، علوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.