سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگيري خودروهاي چاه پيمايي در شرکت نفت و گاز کارون

خودرو چاه پيمايي جديد نيمه هوشمند ساخت داخل در شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون به کار گرفته شد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدير عامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون امروز گفت : اين خودروها به 2 صورت دستي و هوشمند قابل برنامه ريزي است و شتاب بالا ، دقت در ارايه اطلاعات ، ايمني بالا و صرفه جويي در وقت و نيروي انساني از جمله ويژگي هاي اين خودروي چاه پيما است .

محسن دهانزاده درباره تفاوت خودروهاي جديد با نمونه هاي پيشين افزود : نمونه هاي قبلي توسط خودروهاي کشنده جابه جا مي شد که با توجه به پراکندگي تاسيسات شرکت در حوزه اي به وسعت 15 هزار کيلومتر مربع نقل و انتقال همواره با مشکل مواجه و کارکردن با آن به صورت دستي بود و در سرما و گرما نيز اپراتورها ناچار بودند در شرايط نامساعد کار کنند .

 وي گفت : در نمونه هاي جديد تمامي تجهيزات در يک کاميون جاسازي شده و جابه جايي آن به آساني انجام مي شود و علاوه بر آن اطلاعات در قالب نيمه هوشمند در حافظه ذخيره مي شود.

 مديرعامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون  افزود: اين تجهيز  قابليت ارتقا به تمام هوشمند را دارد و خودرو داراي کابين با تهويه مناسب بوده و کار با آن براي اپراتورها آسان تر است.

وي با بيان اينکه اين شرکت هم اکنون 8 دستگاه خودرو چاه پيما جديد در اختيار دارد گفت : به منظور کسب آگاهي از وضعيت چاه ها با نصب دستگاه هاي اندازه گيري بر روي اين خودروها ، فشار و دماي چاه مشخص و براي برنامه ريزي تعمير و يا توليد از چاه در اختيار مهندسي بهره برداري قرار مي گيرد.    
  
 شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون با مديريت ميدان هاي نفتي اهواز ، منصوري ، آبتيمور و رامين روزانه بيش از يک ميليون بشکه نفت در حدود 700 ميليون فوت مکعب گاز و 60 هزار بشکه مايعات گازي توليد و به مبادي مصرف ارسال مي کند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، نفت ، چاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.