سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس

پرویز مظلومی سرمربی آلومینیوم هرمزگان شد/حسین کاظمی و عباسفرد آلومینیومی شدند

پس از گذشت دو ماه از اتمام رقابتهای لیگ برتر و سقوط آلومینیوم به لیگ یک این باشگاه پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی این فصل خود معرفی کرد.

به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در دو سال اخیر به دلیل مشکلات مالی و تصمیمات دقیقه 90 مدیران مجتمع آلومینیوم هرمزگان در لحظات آخر تصمیم به بستن تیم می گیرد.

علیرغم اینکه رقابتهای لیگ برتر مدتهاست که به اتمام رسیده و وضعیت آلومینیوم مشخص شد، واگذاری سهام آلومینیوم به صندوق بازنشستگان فولاد مبارکه اصفهان و مخالفت های این مجموعه برای تیمداری آلومینیوم در فصل جدید موجب شد تا پروسه انتخاب سرمربی و بستن تیم به طول بی انجامد.

آلومینیوم هرمزگان که سودای بازگشت به لیگ برتر را دارد سعی کرد با مربیان نام آشنا و پرآوازه ای که صعود به لیگ برتر با تیم های لیگ یکی را در کارنامه دارند وارد مذاکره شود، در این بین عنوان نام اکبر میثاقیان و وینگوبگوویچ که سابقه حضور در الومینیوم را داشتند جای سئوال داشت، میثاقیان را به دلایلی که آن را کسب نتایج ضعیف می نامیدند برکنار و پرویز مظلومی را جانشین وی معرفی کردند در حالی که مطلومی هم نتوانست فرشته نجات آلومینیوم در لیگ برتر باشد.

فرهاد کاظمی و پرویز مظلومی هم به عنوان گزینه های نشستن بر روی نیمکت آلومینیوم در لیگ یک مطرح شدند. فرهاد کاظمی از سوی فدراسیون فوتبال از حضور در لیگ محروم شد و میثاقیان در ادامه راه با شاندیز مشهد به توافق رسید تا از لیست سرمربیان مدنظر باشگاه خارج شود. وینگوبگوویچ هم راهی کرمان شد تا شانس صعود به لیگ برتر را در کویر لوت تجربه کند.

باشگاه آلومینیوم هرمزگان هم برای آنکه از غافله بستن تیم در لیگ یک عقب نماند و حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشد با پرویز مظلومی برای یک فصل قرارداد بست. و از سوی دیگر با جذب بازیکنان جا مانده از لیگ برتر سعی کرده است تا تیمی قوی برای صعود به لیگ برتر ببند. در لیست اعلامی باشگاه اسامی بازیکنان جدیدی همچون حسین کاظمی، علیرضا عباس فرد، روح الله سلطانی، حسین عبدی،بابک پورغلامی، فرشید کریمی و ایمان رزاقی راد به چشم می خورد.

باشگاه آلومینیوم هرمزگان طی اطلاعیه ای اسامی بازیکنان این تیم برای فصل جدید را اعلام کرد: لوییز فرناندو سانتوس، فرشید کریمی، امیر ظفرنیا، وحید عسگری، ایمان سلیمی، علی فرخ نژاد، بابک پورغلامی، روح الله سلطانی، علیرضا لطیفی، علیرضا پورمحمد، حسین کاظمی، حسین عبدی، میثم مجیدی،میثم آقایی، پویا خاورپور، علی ممبینی، مهیار فرضیات، وحید افتاری، شهاب جهانگیری، علیرضا عباسفرد، هادی دهقانی و ایمان رزاقی راد

همچنین منصور روشن قیاص به عنوان مربی بدنساز و حسن زرنگار به عنوان مربی دروزاه بان در کادرفنی تیم آلومینیوم المهدی حضور دارند.

اردوی آماده سازی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از سه شنبه هفتم مرداد به مدت 10 روز در کردان کرج برگزار خواهد شد و پس از سه روز اقامت در سرعین اردبیل به بندرعباس بازگشته و تا آغاز رقابتهای لیگ به آماده سازی تیم خواهند پرداخت./ش

 

 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.