سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 5/3 درصدي پروازهاي عبوري از آسمان كشور

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور از افزايش 137 سورتي پرواز داخلي نسبت به ماه گذشته در فرودگاه‌هاي كشور خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ابراهيم شوشتري با ارائه آمار مربوط به حوزه هوانوردي در تيرماه امسال گفت: در ماه گذشته 13 هزار و 790 پرواز انجام شد كه در مقايسه با تير 91، با كاهش 7/7 درصدي پرواز در اين بخش روبرو بوديم.

وي ادامه داد: در زمينه پروازهاي فايل شده عبوري 5/3 درصد رشد داشته‌ايم و از 12 هزار و 839 پرواز در تيرماه سال گذشته، به 13 هزار و 282 پرواز در تير ماه امسال رسيده‌ايم.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور توضيح داد: نشست و برخاست‌هاي بين‌المللي نيز در ماه گذشته دچار افت 14 درصدي شده و مجموعا 5 هزار و 414 مورد نشست و برخاست بين‌المللي صورت گرفته است.

شوشتري افزود: ساير پروازها نيز 871 مورد بوده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد كاهش داشته است.

وي همچنين با بيان اينكه نسبت به خرداد ماه امسال در حوزه پروازهاي داخلي شاهد رشد بوده‌ايم گفت: در مجموع در تيرماه امسال 137 پرواز بيشتر از خردادماه صورت گرفته است.

به گفته شوشتري در پروازهاي عبوري نسبت به خرداد، 28 سورتي افزايش، در نشست و برخاست‌هاي بين‌المللي 314 سورتي كاهش و در مجموع پروازها، با 49 سورتي كاهش در تير 1392 مواجه بوديم.

گفتني است؛ 74 هزار و 29 پيام هوانوردي در تيرماه دريافت و 27 هزار و 134 پيام توسط شبكه پيام‌هاي هوانوردي ارسال شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرواز ، عبوری ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.