سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی:ذوب آهن برای جبران به مصاف ما می آید/حضور مسئولان در درفشی فر نشانه تعامل است

سرمربی پرسپولیس گفت : جلسه خاصی نداشتیم اما دست اعضای هیئت مدیره درد نکند به ما دلگرمی و قوت قلب دادند.

  به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی  افزود: قطعا بازی سختی را در اصفهان خواهیم داشت و باید با تمرکز و انگیزه بالا در زمین حریف به میدان برویم. ذوب‌آهن در اولین بازی خود نتیجه قابل قبولی نگرفته و حتما در زمین خود می‌آید تا برابر ما به نتیجه لازم برسد و بازی اول را جبران کند.
 
 
سرمربی پرسپولیس گفت : جلسه خاصی نداشتیم اما دست اعضای هیئت مدیره درد نکند به ما دلگرمی و قوت قلب دادند. همین که آنها به تمرین مان آمدند مطمئن باشید با همکاری دو طرفه آنها کادر فنی پرسپولیس می‌تواند به خواسته‌هایش برسد و قطعا این نگاه آنها می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. 
 
دایی در مورد حمایت هواداران در بازی اول مقابل تراکتورسازی از تیم نیز گفت: روز اول که به پرسپولیس آمدم این موضوع را گفتم که آنها نقش تعیین‌کننده‌ای برای موفقیت ما و حتی قهرمانی پرسپولیس دارند. اگر هواداران نتیجه می‌خواهند باید حمایت کنند. اگر آنها بیایند و پشت سر پرسپولیس باشند مخصوصا تا دقیقه 90 و حتی وقت‌های اضافه خیلی راحت‌تر و با آرامش می‌توانیم به هدف‌مان  برسیم. 
 
 
سرمربی پرسپولیس در مورد  یکی از خواسته‌های کی‌روش  که میدان دادن به بازیکنان جوان در تیم‌های لیگ برتری است، گفت: من هم معتقدم باید به جوانان بها داد چون آینده فوتبال ما متعلق به جوانان است. شما پرسپولیس را ببینید که نسبت به قبل چقدر جوانگرایی کرده پس من هم این موضوع را می‌دانم و باز هم می‌گویم آینده فوتبال ما و موفقیتش بستگی به این جوانان دارد . 
 
 
برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، ذوب ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.