سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای فرانسوی زبانان بیان می شود:

روایتی از " تاریخ اسلام " در شبکه سحر

برنامه " تاریخ اسلام " که از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می شود، جزو برنامه های پر طرفدار این شبکه است که نظر علاقمندان به معارف اسلامی را به خود جلب کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه " تاریخ اسلام " به تهیه کنندگی  سید محمد رضا موسوی کیا به سفارش مرکز اسلام اصیل قم برای سیمای فرانسوی این شبکه تولید شده است.

این برنامه که به صورت گفت و گو محور تولید می شود به بررسی تاریخ صدر اسلام از زمان جاهلیت تا وفات رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می پردازد. تبادل کلامی کارشناس و مجری در استودیو، تصویر و نریشن یا کپشن گرافیکی مرتبط با موضوع برنامه و وله های تصویری متنوع اجزای این برنامه را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صغیر به عنوان کارشناس در ابن برنامه حضور می یابد و به دوران کودکی، نوجوانی، مبعوث شدن، اعلان علنی رسالت، هجرت و ... می پردازد. محمد حسین کتبی نیز به عنوان مجری در استودیوی پخش برنامه حضور دارد و  به بحث و گفت و گو در ارتباط با موضوع برنامه با کارشناس می نشیند.

برنامه " تاریخ اسلام " با مدت زمان پخش 40 دقیقه ای از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر، چیزی نزدیک به 30 ماه است که از این شبکه برای علاقمندان به تاریخ شفاهی اسلام به روی آنتن می رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.