سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور کاروان سلامت در روستاهای زلزله‌زده اهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با همکاری نهادهای حمایتی در یکی از روستاهای محروم و زلزله‌زده شهر اهر حضور خواهد یافت.

بهرام غیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: در سالگرد وقوع زلزله چند شهر آذربایجان شرقی قرار است کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تیم‌های مجهز و داوطلبان راغب به امدادرسانی و همچنین نیکوکاری در یکی از روستاهای زلزله‌زده اهر ورود پیدا کرده و به هموطنان ارائه خدمات خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این کاروان سلامت با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد زمینه و بستر رفع نیازمندی خانواده‌های نیازمند و محروم را فراهم کرده است، عنوان کرد: ما در قالب این طرح روستاهای محروم و فاقد امکانات اولیه بهداشتی – درمانی را شناسایی کردیم تا در تمام شهرهای استان تا پایان ماه مبارک رمضان تیم‌های سلامت و کاروان نیکوکاری ما به آن مناطق اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با یادآوری اینکه در این کاروان سعی می‌شود در حوزه بهداشتی – درمانی و رفع نیازمندی برخی از خانواده‌ها اقدامات موثر و کارساز صورت گیرد، افزود: ما در سطح استان با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران روستاهای محروم و فاقد امکانات اولیه بهداشتی – درمانی را شناسایی کردیم تا تیم‌های چهارگانه ما در قالب کاروان سلامت به این مناطق عزیمت کرده و دست این خانواده‌ها را در حوزه‌های مختلف به ویژه رفع نیازمندی‌های بهداشتی، درمانی و همچنین تامین برخی از اقلام و مواد غذایی مورد نیاز بگیرند.

غیبی گفت: در این طرح داوطلبان ما بدون چشمداشت خاص و تنها با نیت خالص خدمت‌رسانی بی‌منت اعم از پزشک، پرستار و ماما حضور پیدا کردند تا در قالب تیم درمان اضطراری بتوانند خدماتی را به هموطنان ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:‌ این طرح در مرکز استان و در روستای خلیل‌آباد با اعزام تیم‌های امدادی و درمانی و توزیع بسته‌های غذایی و همچنین رسیدگی به حال نزار برخی از بیماران انجام شد، به طوری که برای این بیماران داروهای رایگان نیز تجویز و ارائه شد.

غیبی در ادامه هدف اصلی از اجرای این طرح را بسط و گسترش فرهنگ مددرسانی، تامین سلامت افراد جامعه و تقویت روحیه ایثارگری توصیف کرد و بیان داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام شهرهای استان که به صورت نمادین یک روستای محروم را شناسایی کرده‌اند، انجام خواهد شدب/.

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.