سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

17 طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 17 طرح عمرانی و اقتصادی در جای جای شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حمید عباداللهی دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: از این تعداد 9 طرح عمرانی و مابقی طرح اقتصادی هستند که با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از هشت طرح اقتصادی در حال تکمیل این شهرستان به همت بخش خصوصی آماده شده تا منافع آن نصیب شهر و دیارمان شود.

عباداللهی همچنین از افتتاح 600 واحد مسکن مهر در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: بخش دیگری از طرحهای نیمه‌تمام این شهرستان به سرعت در حال انجام است که امیدواریم تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی به محدود بودن منابع مالی دستگاه‌های دولتی در بحث اشتغالزایی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این محدودیت تنها امید شهرستان در بحث اشتغال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق این بخش است که امیدواریم اهداف و برنامه‌ها در این زمینه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی محقق شود.

فرماندار مشگین شهر در ادامه افزود: یکی از اولویت‌هایی که در این شهرستان بیش از هر زمان دیگر مد نظر می‌باشد تکمیل طرحهای نیمه‌تمام و در حال احداث است که با اولویت مناطق روستایی و محروم این کار با قوت و قدرت در حال انجام است.

وی گفت: ما امروز در جامعه بیش از هر زمان دیگر به آرامش، رفتارها و نگرش‌های کم تنش نیاز داریم تا بتوانیم اهداف نظام اسلامی را که خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به آحاد مردم است، جامه عمل بپوشانیم چرا که در سال‌های اخیر وضعیت حاکم در کشور نشان می‌دهد که هر چقدر جامعه از التهاب و تنش دور باشد به همان میزان سنگر خدمت‌رسانی پررونق می‌شود.

عباداللهی در ادامه افزود: در حالی کارنامه درخشان دولت دهم در حال بسته شدن است که در این دوره هشت ساله کارهای شاخص و شایسته‌ای با اولویت تکریم و عزتمندی هموطنان صورت گرفته و ادامه این فرآیند در دولت آینده مد نظر و مورد انتظار است/س.

برچسب ها: مشگین ، شهر ، افتتاح ، طرحهای ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.