سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
از زمان اشغال فلسطین توسط صهیونیست های جنایتکار همواره مذاکراتی به نام صلح برای (یا به بهانه) حل و فصل این اختلافات صورت گرفته است، مذاکراتی که تقریبا تمامی آنها تاکنون بی نتیجه بوده و تاثیر چندانی در آرامش ساکنان این منطقه نداشته است و حتی گاهی در پی سازش ذلت بار فلسطینی ها با دشمنان بوده است .
فايننشال تايمز نوشت: آمريکا و غرب نبايد فرصت ايجاد شده در نتيجه انتخاب "حسن روحاني" رئيس جمهور منتخب را به خاطر پافشاري در خواسته هاي خود درباره برنامه هسته اي ايران از دست بدهند چرا که اکنون زمان آن رسيده که آمريکا با اتخاذ ديپلماسي خلاق با ايران تعامل کند.
منابع خبري از سفر محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين به مصر خبر دادند.
"نيويورك تايمز" در سرمقاله كوتاه خود عنوان "فرصت تعامل با ايران نبايد از دست رود" با اشاره به پيروزي "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب كشورمان در انتخابات رياست جمهوري ايران به دولت اوباما توصيه مي كند كه فرصت مذاکره با ايران را از دست ندهد.
"باراك اوباما" رييس جمهور آمريكا در مورد گسترش دامنه موج بحران مالي در آمريكا و تبعات منفي آن بر طبقه متوسط و طبقه كارگر آمريكا ابراز نگراني كرده است.
رئيس کميسيون حمايت از ملت سوريه گفت اين کمکها شامل تجهيزات پيشرفته پزشکي و ديگر تجهيزات امدادي است .
مقامات پنسيلوانيا روز يکشنبه اعلام کردند در حادثه سقوط بالگرد در شمال شرقي پنسيلوانيا 5 نفر از جمله يک کودک جان باختند.
"مايکل کورتيز" در مقاله اي تحت عنوان "اتحاد کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس با رژيم صهيونيستي" با اذعان به افزايش نقش و تاثيرگذاري ايران در منطقه به روابط رژيم صهيونيستي و آمريکا با کشورهاي عضو اين شورا اشاره مي کند.
"گلوبال پست" در تازه ترین مقاله خود با اذعان به هجمه کشورهاي غربي عليه کشورمان عنوان مي کند که ايرانيان با الگوبرداري از پيشوايان شيعه خود موفق شده اند تا بر تبعات ناشي از تحريم هاي اقتصادي فايق آيند.
"گلن گرين والد" خبرنگار روزنامه انگليسي "گاردين" كه نقش اصلي را در افشاي اسناد محرمانه آژانس امنيت ملي آمريكا توسط اسنودن داشته است به حقايق جديدي درمورد اقدامات امنيتي و جاسوسي دولت آمريكا اشاره كرده است.
يك منبع آگاه در كاخ رياست جمهوري مصر از سوءقصد نافرجام به جان محمد مرسي رئيس جمهور مخلوع مصر خبر داد.
دو ديپلمات ارشد سابق آمريکايي بر لزوم گفتگوي آمريکا با ايران به منظور يافتن راه حلي براي بحران در سوريه تاکيد کردند.
پژوهشگران دانشگاه آکسفورد جنجالی ترین و پر بحث ترین صفحه های سایت ویکی پدیا را بررسی کردند.
شبكه خبري "پرس تي وي" امروز از كشته شدن دست كم 65 نفر در جريان حملات هوايي شبانه روز گذشته نيروهاي نظامي آن كشور در افغانستان خبر داده است.
محمد ابراهيم وزير كشور مصر در بيانيه اي از برخورد نيروهاي امنيتي با اخلالگران امنيت در اين كشور خبر داد.
ارتش تونس در بیانیه ای منطقه تظاهرات را "منطقه ممنوعه نظامي" اعلام کرد .
"شيمون پرز" رييس جمهور رژيم صهيونيستي امروز (دوشنبه) در مورد نقش كشورهاي اروپايي در مذاكرات سازش فلسطيني – صهيونيستي سخن گفت.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.