سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی:

کی روش حق تصمیم گیری برای لیگ برتر را ندارد/کارلوس نحوه گفتمانش را تغییر بدهد

مدیرعامل باشگاه داماش گفت: جزو وظایف کی روش نیست که راجع به لیگ برتر تصمیم بگیرد.

امیر عابدینی، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کی روش به چند نکته توجه نمی کند. وی باید تابعی از متغیرهای سیستم فوتبال ایران باشد. فکر نمی کنم جزو وظایف کی روش باشد که راجع به لیگ برتر تصمیم گیری کند، وی فقط حق دارد راجع به تیم ملی نظر بدهد.

وی تصریح کرد: کی روش نباید از فوتبال این مملکت طلبکار باشد. درست است که ما در جام جهانی از قدرت های برتر فوتبال نیستیم اما یکی از بزرگترین تیم های قاره آسیا را در اختیار داریم.

عابدینی ادامه داد: نمی دانم چرا کی روش چنین برخوردی دارد، اما گرفتاری ما فقط کی روش نیست بلکه کسی که در فوتبال ایران وارد می شود و کم کم جا می افتد فکر می کند برای خودش کسی است. باید نوع گفتمان کی روش و اطرافیانش عوض شود. کی روش فنی ترین آدمش را فرستاد تا با مسئولان صحبت کند.

وی تأکید کرد: نمازی یکی از مهره های اصلی کی روش است اما نمی دانیم چطور نمازی و کی روش فهمیدند که برنامه ریزی لیگ برتر را راننده ی سازمان لیگ انجام داده است. سرمربی تیم ملی فوتبال باید بداند که برنامه ی داده شده قطعی نبوده است و بر اساس یک سری شرایط برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: دربی داریم تا دربی. در مملکت ما جا افتاده است که دو تیم استقلال و پرسپولیس باید دربی انجام بدهند، اما این خاصیت دربی است که باید بین تیم های شهرستانی هم صورت بگیرد. حساسیت دربی در استان ما بالاست.

وی در خصوص رأی کمیته استیناف افزود: طبق رأی صادر شده کمیته استیناف باشگاه باید حق و حقوق مربی را بپردازد. اما داماش به کسی پولی نمی پردازد.

عابدینی در خصوص وضعیت تیم داماش خاطر نشان کرد: وضعیت تیم فوتبال داماش مساعد است تمرینات خوبی داشتیم. از عملکرد مربی هم رضایت داریم. من در ارنج تیم دخالت می کنم و این حق من است که در تیم دخل و تصرف داشته باشم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.