سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب استعفای دو وزیر تونسی

وزير حقوق بشر تونس استعفاي برخي از وزيران دولت اين کشور را تکذيب و تاکيد کرد: چنين خبرهايي را کساني منتشر مي کنند که خواهان سرنگون کردن انقلاب و نهادهاي دولتي هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، "سمير ديلو" در گفتگو با شبکه تلويزيوني الميادين درباره اينکه آيا وزير کشور و امور خارجه قصد دارند از دولت استعفا کنند گفت: اين اخبار درست نيست. من ساعتي پيش با آنها بودم. انتشار اين اخبار در چارچوب تلاش هاي کودتاگران و شايعه پراکنان است.
وي گفت: برخي از شبکه هاي ماهواره اي و سايت هاي اينترنتي چنين خبرهايي را منتشر مي کنند که درست نيست. وزارت آموزش پرورش نيز در واکنش به چنين خبرها و شايعاتي صحت چنين اخباري را تکذيب کرد.
وزير حقوق بشر تونس گفت: تلاش هايي که اکنون صورت مي گيرد صرفاً براي تسلط بر دولت نيست بلکه هدف کودتا عليه انقلاب و نهادهاي دولتي است.
وي گفت: همان کساني به شايعه پراکني و انتشار خبرهاي دروغ در اين خصوص مي پردازند که اعلام مي کنند برخي از مقامات از کشور خارج شده اند، در حالي که  تلاش  آنها در جهت  سرنگون کردن مجلس موسسان است که تنها پشتيبان مشروعيت و قانون کنوني در تونس است.
سمير ديو گفت: تونس اکنون وارد چارچوب دمکرسي شده است. هر کسي مي تواند خواستار انحلال مجلس موسسان و سرنگوني دولت شود، اما بايد در چارچوب مسالمت آميز خواسته خود را مطرح کند. 





برچسب ها: بین الملل ، تونس ، استعفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.