سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البلتاجی: تا آزادی مرسی در رابعه العدويه می مانیم

"محمد البلتاجی" از رهبران اخوان المسلمین تاکید کرد: تحصن کنندگان تا زمان بازگشت محمد مرسی به محل کار خود و سرنگونی کودتای نظامی به تحصن در میدان رابعه العدویه ادامه خواهند داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، احمد الشلوی خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره با رفتن به میان تحصن کنندگان حامی محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده، در میدان رابعه العدویه در شرق قاهره اعلام کرد: در مرکز این میدان تریبونی برای سخنرانی ها ایجاد شده است و در آن بیانیه ها صادر و پیکر کشته شدگان تشییع می شود.

خبرنگار این شبکه افزود: سیاستمدارانی مانند محمد بلتاجی، از مهم ترین شخصیت های موجود در اینجا سخنرانی می کنند.

بلتاجی درباره تریبون رابعه العدویه به خبرنگار این شبکه گفت: این تریبون بیان کننده دیدگاه حاضران در اینجاست. ما امروز برای سی امین روز است که در اینجا علیه کودتای نظامی تحصن کرده ایم. این تحصن بیانگر مخالفت همه با این کودتاست. تحصن کنندگان بر ضرورت بازگشت مشروعیت که در رئیس جمهور منتخب، قانون اساسی به همه پرسی گذاشته شده و پارلمان منتخب تجلی دارد، تاکید می کنند.

وی افزود: میلیون ها نفر تحصن کننده با وجود قتل، ربودن و تشویش چهره آنها و محاصره رسانه ای اعلام می کنند که همچنان تا سرنگونی کودتا و بازگشت مشروعیت در عرصه خواهند بود.

خبرنگار این شبکه افزود: تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه روز یکشنبه سی امین روز تحصن خود را در اینجا سپری کردند و همچنان بر خواست خود تاکید می کنند.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.