سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی انتشار خبر عدم قضاوت ترکی در لیگ سیزدهم؛

نشر اکاذیب، اعتبار خبرگزاری را زیر سوال می برد/کمیته داوران هفته گذشته با من تماس گرفت

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: برای برخی از سایت های معتبر که اخبار کذب را بدون منبع منتشر می کنند، متاسفم و این رفتار باعث عدم اعتماد مخاطبان می شود.

محسن ترکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: من هم برای برخی از سایت هایی که مدعی حرفه ای بودن هستند و اخبار کذب را منتشر می کنند و هم برای خبرگزاری و خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده، متاسف هستم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان بیان کرد: این خبر کذب محض است من در تمامی کلاس های پیش فصل لیگ هیچ مشکلی نداشتم و در تمامی کلاس ها حضور پیدا کردم.

وی افزود: البته داوری که به صورت قانونی در این کلاس های آمادگی شرکت کرده اما در تست آمادگی قبول نشود، حق قضاوت در تمامی تورنمنت ها را نخواهد داشت. من در دوره تست به توصیه پزشک معالجم نباید به زانویم فشار می آورم و در آن برهه از زمان نتوانستیم تست دهم و کمیته داوران هم مجوز قضاوت من را ابلاغ نکرد. اما هفته پیش کمیته داوران تماسی با من برقرار کرده و از من در خواست کردند تا در کلاس های آمادگی که در 23 مرداد در رشت انجام می شود شرکت کنم و در آن جا تست می دهم و مجوز من برای قضاوت بازی ها صادر خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.