سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز" یکشنبه 6مردادماه 92" اعلام شد؛

ادامه "بارش ها" در برخی استان های کشور /"تهران" 41 درجه بالای صفر

طی سه روز آینده در استان های گیلان ، مازندران، گلستان و برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در ادامه وقت امروز" یکشنبه 6مردادماه 92" اعلام شد که طی سه روز آینده در استان های گیلان ، مازندران، گلستان و برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ می دهد و همچنین پیش بینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه باش در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار باشد وهمچنین طی هفته جاری در بیشتر نقاط کشور تا حدودی از دمای هوا کاسته می شود.


براساس این گزارش، طی سه روز آینده به تناوب وزش باد و گردو خاک در منطقه زابل  و مناطقی از غرب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت همچنین در برخی مناطق استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، شرق اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.
لازم به ذکر است، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعدو برق و وزش باد جنوب استان سیستان و بلوچستان، بخشهایی از کرمان، هرمزگان و جنوب فارس روی میدهد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 41درجه و درکمترین حالت به 26 درجه بالای صفر خواهد رسید .

گزارش از عاطفه کاهه
برچسب ها: باران ، بارش ، دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.