سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم كشتي آزاد نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد

در پایان رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا تیم کشوزمان با کسب 80 امتیاز روی سکوی دوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در روز دوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا که امروز(6 تیرماه) در شهر اولان باتور پايتخت مغولستان برگزار شد كامران قاسم پور در وزن 69 كيلوگرم و علي موجرلو در وزن 76 كيلوگرم و علي اصغر اكبري در وزن 100 كيلوگرم با شكست تمامي حريفان به مدال طلا دست يافتند. جمال عبادي و امير حسين ميرباباشاهي در اوزان 58 و 85 كيلوگرم به مدال نقره رسيدند  و علي اسماعيل پور در وزن 63 كيلوگرم نيز به مدال برنز رسيد.

تيم ايران در روز نخست اين رقابت‌ها نيز توسط خيراله قهرماني در وزن 46 كيلوگرم صاحب مدال نقره و يونس امامي در وزن 42 كيلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

بدين ترتيب تيم ايران با كسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز و 80 امتياز پس از تيم هند به مقام نايب قهرماني دست يافت. تيم هند با 84 امتياز اول شد و تيم قزاقستان با كسب 72 امتياز عنوان سوم را از آن خود كرد.

نتايج كشتي گيران كشورمان در روز دوم به شرح زير است:

در وزن 54 كيلوگرم حسين خديور در دور نخست با نتيجه 6 بر 4 مغلوب اولوبك ژولدوشبيكوف از قرقيزستان شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي گير در دور بعد، خديور از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن كشتي گيران مغول و هند عنوان هاي اول و دوم را كسب كردند.

در وزن 58 كيلوگرم جمال عبادي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر از سد تيمور آتادجانوف از ازبكستان گذشت وي در دور بعد با نتيجه 6 بر 4 از سد كي يونيزاوا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال راه يافت. وي در ديدار فينال مقابل آميت از هند با نتيجه 4 بر 3 شكست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 63 كيلوگرم علي اسماعيل پور با نتيجه 6 بر صفر مغلوب ذوالفقار محمداف از قزاقستان شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال اسماعيل پور به گروه بازنده‌ها راه يافت. وي در اين گروه با نتيجه 4 بر صفر روي ايزوتسو از ژاپن را شكست داد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در اين ديدار شاهرخ ساپايف از ازبكستان را با نتيجه 7 بر يك شكست داد و صاحب مدال برنز شد. در اين وزن كشتي گيران هند و قزاقستان اول و دوم شدند.

در وزن 69 كيلوگرم كامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 5 بر صفر ريوكي يوشيدا از ژاپن را شكست داد وي در ديدار بعد با نتيجه 8 بر صفر از سد الياس ژوماي از قزاقستان گذشت و به ديدار فينال راه يافت. وي در ديدار فينال آنكور راتحي از هند را با نتيجه 7 بر صفر شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 76 كيلوگرم علي موجرلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 7 بر 5 ميرجان آلتيميشف از قرقيزستان را شكست داد و در دور بعد نيز با نتيجه 6 بر صفر سنجر ماشاريپوف از ازبكستان را مغلوب كرد و به ديدار فينال راه يافت. موجرلو در ديدار فينال بالراج از هند را با نتيجه 6 بر صفر شكست داد و به عنوان قهرماني رسيد.

 در وزن 85 كيلوگرم امير حسين ميرباباشاهي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر جاكابور فيروز از تاجيكستان را شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 8 بر صفر از سد كو جانگ لي از كره جنوبي گذشته و به ديدار پاياني رسيد. وي در ديدار فينال با نتيجه 5 بر 3 مقابل پاروين از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسيد.

در وزن 100 كيلوگرم علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7 بر صفر سهراب احمداف از تاجيكستان را شكست داد وي در دور بعد نيز با نتيجه 9 بر يك از سد ريوسي ساكاتا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال رسيد. اكبري وي در ديدار  نهايي با نتيجه 8 بر صفر از سد گورسواك سينگ از هند گذشت و صاحب گردن آويز طلا شد./مح

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
هند دو ساله همش داره در آزاد و کره جنوبی در فرنگی اول میشه

دقت کردید؟