سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

خداحافظی موقتی قم با گرد و غبار

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به کاهش ذرات گرد و غبار در هوا گفت: طی روزهای آینده علاوه بر کم شدن گرمای هوا از میزان ذرات گرد و غبار هم کاسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا قاضی به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: هوای استان قم امروز و فردا صاف است ولی امروز شاهد وزش باد خواهیم بود ولی فردا هوا کمی آرام‌تر است.

وی یادآور شد: شب گذشته آسمان کمی ابری شده و به همین دلیل دمای هوا امروز نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده ولی همچنان افزایش دما را پیش رو داریم.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به میزان دمای دیروز، امروز و فردا بیان کرد: حداکثر دمای هوای دیروز به 42 درجه سانتیگراد رسید ولی حداکثر دمای هوای امروز 45 درجه و حداکثر دمای هوای فردا 43 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

قاضی در ارتباط با ریزگردهای موجود در هوا بیان کرد: روز گذشته در هوا ریزگردها و گرد و غبار مشاهده می‌شد ولی امروز و فردا هوای آرامی را پیش‌بینی می‌کنیم و آسمان غبارآلود نخواهد بود.

وی با اشاره به هوای استان در روزهای اخیر عنوان کرد: پنجشنبه گذشته دمای استان قم به 46.8 درجه سانتیگراد رسیده بود.

وی افزود: دمای هوای استان قم در چند روز اخیر در مقایسه با استان‌های گرم‌ و خشک رتبه نخست را کسب کرده و دمای هوای استان بیشتر از مراکز استان‌های دیگر بوده است./س

برچسب ها: قم ، گرد ، غبار ، آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.