سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از کانون قم در نمایشگاه قرآن و عترت

در مراسم پایانی نخستین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به عنوان برگزارکننده‌ی بخش کودک و نوجوان این نمایشگاه تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه با هدف ترویج معارف قرآنی، ارایه الگوی دینی و تقویت فعالیت‌های قرآنی از 27 تیر تا 4 مرداد در شهر مقدس قم برگزار شد.

بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در سه بخش این نمایشگاه حضور داشت و به ارایه‌ی آثار و فعالیت‌های کانون در حوزه‌ی ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت (علیهم‌السلام) پرداخت.

 برپایی کارگاه‌های قصه‌گویی قرآنی، فعالیت هنری و ادبی، ساخت کاردستی، اجرای مسابقه و غرفه‌ی فروش کتاب و محصولات کانون در این حوزه از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در این نمایشگاه بزرگ بود.

هم‌چنین نمایشگاهی از آثار نقاشی، خوشنویسی، پژوهش و ماکت‌های ساخته شده در جشنواره‌ی مهر مبین کانون استان اراک در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
بر  این اساس روز 4 مرداد در مراسم پایانی نمایشگاه، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اهدای لوح یادبود از خدمات و فعالیت‌های کانون در حوزه‌ی قرآن و اهل بیت (ع) تقدیر کرد.

گفتنی است بخش کودک ونوجوان نمایشگاه قرآن وعترت در طول 9 روز برپایی، میزبان مسوولان استانی از جمله استاندار، فرماندار، مدیر مرکز صدا و سیمای استان قم و جمعی زیادی از طلاب و دانشجویان و خانواده‌های علاقه‌مند به حوزه‌ی فعالیت‌های قرآنی بود.

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت از 27 تیر تا 4 مرداد در مجتمع ناشران استان قم پذیرای بازدیدکنندگان بود./ي2

برچسب ها: کانون قم ، نمایشگاه ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.