سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست گروه "وصل یار" ؛

با تخیل بیننده بازی می کنیم / مشارکت مخاطب در بازی نور و صدا

ابراهیم اثباتی گفت: در کنسرت مردادماه با اجرای جلوه های سمعی و بصری با تخیل بیینده بازی خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابراهیم اثباتی، سرپرست گروه "وصل یار" در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی با اشاره به کنسرت پیش روی این گروه در تالار وحدت بیان کرد: در این برنامه با اجرای کنسرتی خاص تماشاگران را سورپرایز خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به تفاوت های این کنسرت با اجراهای قبلی گروه "وصل یار" اذعان داشت: علاوه بر اینکه 2 قطعه جدید جام و رقص خورشید در کنسرت توسط گروه اجرا می شوند، شیوه اجرایی کنسرت نیز  با توجه به تلفیق ویژوال آرت متفاوت تر از قبل شده است.
 
این هنرمند در خصوص جلوه های ویژه کنسرت "وصل یار" تصریح کرد: با تخیل بیننده بازی خواهیم کرد به نوعی که اگر در گذشته این جلوه ها بر روی سن اتفاق می افتاد و مخاطبان صرفا به تماشای آن می نشستند، در این کنسرت آنها نیز در اجرای این جلوه ها شریک می شوند.
 
سرپرست گروه "وصل یار" تاکید کرد: تصمیم داریم از تمام امکانات بصری و شنیداری استفاده کنیم و با بهره گیری از المان های نمایشی و سینمایی و درگیر کردن مخاطبان نه تنها برای حس شنوایی بلکه برای حس بینایی نیز تخیل ایجاد کنیم.
 
اثباتی دلیل اصلی اجرای کنسرت هایش را به این سبک درک بیشتر ادبیات فارسی دانست و گفت: با توجه به اینکه گروه وصل یار خواهان موسیقی تلفیقی است، در راستای توضیح و تفسیر و درک بیشتر از اشعار و ادبیات فارسی این سبک انتخاب شد.
 
گفتنی است کنسرت وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی و کارگردانی علاء الدین پژهان از 18 تا 21 مردادماه ساعت 20 در تالار وحدت اجرا می شود./ي2
برچسب ها: وصل یار ، اثباتی ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.