سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلوحه قرار گرفتن بهبود مستمر شرايط كاري و ارتقاء بهره وري در استان البرز

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اولويت نخست سازمان را در موقعيت كنوني بهبود شرايط كاري و ارتقاء بهره وري دانست و بر اجراي مستمر آن تاكيد كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شاتا؛ «مسيح رجبي » افزود:  شناخت كافي از وضعيت موجود، استفاده بهينه از استعدادها و منابع انساني، ايجاد تعهد در كاركنان، تلاش هدفمند و سنجيده وتسهيل و تسريع در روند كاري ، از عوامل موثري هستند كه در پيشبرد اهداف سازماني نقش بسزايي ايفاء مي كنند و به ارتقاء كمي و كيفي بهره وري در هر مجموعه اي مي انجامند.

وي اضافه كرد: اعمال تغيير در برخي رويكردها در صورتي اهميت پيدا مي كند كه بتوانيم بسياري از  ظرفيت هاي بالقوه را بالفعل تبديل كنيم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنين افزود: براي جلب رضايت حداكثري شهروندان ، مراجعين و ارباب رجوعان، به مشاركت سازنده تر و موثرتر بخش خصوصي نيز نيازمنديم و دست همه همراهان را به گرمي مي فشاريم.

رجبي در ادامه با اشاره به حجم گسترده وظايف محوله به اين سازمان گفت: براي اتخاذ تصميمات درست و اثربخش چه در حوزه صنفي و چه در حوزه صنعتي، بهره گيري از ديدگاه كارشناسان را در راس برنامه هاي قرار خواهيم داد و اميدواريم در دستيابي به اين اهداف، همكاري مجموعه دستگاه هاي حاكميتي در استان، وزارت متبوع و همكاران سازمان را همراه خود ببينيم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.