سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شیطان‌پرستی به دنبال انحراف نسل جوان است / 90 درصد برنامه‌های ماهواره فاسد است

آیت‌الله مکارم ‌شیرازی نسبت به تشدید فعالیت مکاتب انحرافی هشدار داد و گفت: امروز مکتب شیطان‌پرستی به دنبال این است که نسل جوان را منحرف کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله مکارم ‌شیرازی بامداد یکشنبه در مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، خداوند متعال را به دلیل درک مجدد شب قدر شکر کرد و ادامه داد: در این شب رحمت خداوند شامل حال مسلمانان می‌شود و امیدواریم که بتوانیم فضایل شب‌های قدر را به درستی درک کنیم.

وی تقارن شب‌های قدر با ایام شهادت حضرت علی(ع) را مورد توجه قرار داد و افزود: این تقارن بهترین فرصت است که برای آمرزش امام علی(ع) را نزد پروردگار به عنوان شفیع قرار دهیم.

این مرجع تقلید توبه، توجه به قرآن و احادیث اهل بیت و دعا کردن برای حل مشکلات مسلمین را از جمله بهترین اعمال در شب قدر دانست و گفت:‌ رحمت پروردگار عالم بی‌منتها است و هر کس می‌تواند با توجه به استعداد و ظرفیت خود از این رحمت بهره‌مند شود.

وی در توضیح گروه سوم انسان‌ها در دیدگاه امام علی(ع) بیان کرد: اگر انسان جزو یکی از این گروه‌ها نباشد در گروه افراد نادان قرار گرفته و از تکیه‌گاه محکمی برخوردار نیست.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز نیز این حدیث در جامعه ما مصداق دارد بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم برخی‌ها با هر صدایی که بلند می‌شود همراه می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، انحراف ، نسل ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.