سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز احداث یک مرکز کانون در «دوره چنگی» لرستان

کلنگ احداث اولین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان «سراب دوره چنگی» در استان لرستان به زمین خورد تا کودکان و نوجوانان این شهر به‌زودی از فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی محمدتقی کاییدی مدیرکل کانون استان لرستان این مرکز قرار است در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع  و با زیر بنای پانصد متر مربع احداث شود.

وی ضمن قدردانی از مساعدت و پیگیری مسوولان شهری افزود: این زمین توسط شورای شهر و شهرداری دوره چنگی برای احداث مرکز فرهنگی هنری کانون اختصاص پیدا کرد و فرمانداری برای شروع کار مبلغ پانصد میلیون ریال در اختیار اداره مسکن و شهر سازی این شهرستان  قرار داده تا به عنوان مجری طرح، کار ساخت پروژه را آغاز کند.

کاییدی در ادامه اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبار لازم برای احداث این مرکز، تابستان سال آینده شاهد بهره‌برداری  و استفاده کودکان و نوجوانان از خدمات فرهنگی‌هنری این مرکز باشیم.

مدیر کل کانون لرستان  پایان یادآور شد: با توجه به کمبود فضای‌های فرهنگی‌هنری در استان با  مساعدت و همکاری مسوولان شهری و استانی زمین‌هایی برای تاسیس 5 مرکز دیگر کانون در شهرهای دورود، الیگودرز، نورآباد، کوهدشت و الشتر تحویل  کانون  شده و نقشه ساختمانی آن‌ها تهیه شده است که امیدواریم با مشخص شدن مجری طرح، کار ساخت این مراکز نیز هر چه زودتر آغاز شود.

در این مراسم که با حضور فرماندار، شهردار و تعدادی ازمسوولان شهری برگزار شد رضا دالوند فرماندار شهرستان دوره چنگی ضمن قدردانی از تلاش‌ و پیگیری مسوولان کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به نوع فعالیتی که انجام می‌دهد نقش بسیار مهمی در رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان نوجوانان ایفا می‌کند و شهرستان‌های تازه تاسیسی مانند دوره چنگی نیاز به این‌گونه مراکز فرهنگی هنری دارند تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند از فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، کتاب‌ و امکانات آن بهره‌مند شوند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.