سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان خشن متلاشي شد/ 3 سرکرده روانه زندان شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان لرستان از تدابیر ویژه برای رسیدگی ضرب العجل پرونده های سرقت به عنف خبر داد و گفت: 3 سرکرده باند سارقان خشن اين استان دستگير شب گذشته دستگير شدند.

سرهنگ قدرت اله دالوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر گفت: سرقت به عنف یکی از جرائم مهم و بدترین سرقت است که سرقت اموال مردم توام با خشونت و تهدید و ایجاد رعب و وحشت در بین آنان می باشد پلیس با این گونه جرائم برخورد قاطع به عمل می آورد.

وی گفت: با توجه به سرقت های مکرر به عنف در سطح شهرستان خرم آباد که باعث نگرانی مردم گردیده موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت با سعی و کوشش و تلاش بی وقفه مامورین کمتر از 20 روز سارقین شناسایی که در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر سارق به عنف دستگیر به 7 فقره سرقت به عنف در شهرستان خرم آباد اعتراف مالباختگان سارقین را شناسایی نمودند در این رابطه دو نفر مالخر نیز دستگیر گردید.

دالوند در پایان اظهار داشت: این عملیات که منجر به انهدام باند سارقین به عنف گردید باعث موجی از رضایتمندی مسئولین و شهروندان را به دنبال داشت، همچنين در نهايت اين سرکردگان باند‌هاي سرقت با قرار وثيقه روانه زندان شدند.

برچسب ها: آگاهی ، فرماندهی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.