سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حضور شش ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران از حضور شش ورزشکار مازندرانی در المپیک 2013 ناشنوایان خبر داد.

آرام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:مسابقات ناشنوایان المپیک 2013 که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار می شود، شش ورزشکار مازندرانی در چهار رشته ورزشی برای کشورمان به میدان می روند.

وی افزود: محمد پرگر و اکبر صادقی در رشته فوتبال، حسن بی پناه گرجی در والیبال، فاطمه قلی زاده و آذر گران اوریمی در کاراته و مسعود قربانی در رشته پینگ پنگ در ترکیب تیم ملی کشورمان به مصاف حریفان می روند.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ناشنویان در نخستین بازی خود با کاپیتانی اکبر صادقی دروازبان مازندرانی تیم ملی موفق شد پنج بر یک دانمارک را شکست دهد.

آرام گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در این رقابتها با تیم های اوکراین، کره جنوبی و دانمارک همگروه است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران مختلف زن و مرد از کشورهای مختلف افزود: مسابقات المپیک ناشنوایان تا 14 مرداد در رشته های مختلف ورزشی در صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان مازندران درباره کشف ورزشکاران مستعد ناشنوایان تصریح کرد: ورزشکار مستعد ناشنوا از طریق ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی و .... به هیئت ورزش های ناشنوایان استان و شهرستان ها معرفی می شوند.

آرام در پایان با اشاره به حضور ورزشکاران ناشنوا در مسابقات مختلف برای استعدادیابی گفت: با کشف ورزشکاران مستعد با حضور مربیان استعدادیاب نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.