سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

شجریان، قربانی، صادقی، عسگری و یگانه به همدان می آیند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری کنسرت خوانندگانی همچون همایون شجریان، علیرضا قربانی، رضاصادقی، حمید عسگری و محسن یگانه در شهریور ماه در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،"علیراض ایزدی"با بیان اسامی خوانندگان بالا افزود: از میان اسامی اعلام شده سه خواننده با تایید اداره کل ارشاد در روزهای هفتم، 16 و 22 شهریور در همدان به اجرا خواهند پرداخت.


وی با اشاره به اینکه پس از ماه رمضان ورودی مسافر به استان بالا خواهد بود، اظهار کرد: پس از پایان ماه مبارک رمضان روزهای باقی مانده از تابستان را به سه دوره زمانی برای برگزاری جشن و مراسمها تقسیم کرده ایم، اولین دوره زمانی جشن عید سعید فطر خواهد بود. در گام بعدی روز اول شهریور همزمان با روز همدان و تولد بوعلی سینا برنامه هایی در استان اجرا خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به همایش چهره های ماندگار استان در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد.

وی ادامه داد: اسامی همایش چهره های ماندگار تا دو هفته آینده قطعی خواهد شد .

ایزدی درباره مرحله سوم برنامه های جشنواره تابستانه نیز گفت: مرحله سوم از سالروز تولد حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، در این روزها برنامه های فرهنگی از جمله هر روز یک امام زاده در استان اجرا می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: از 17 مرداد تا 26 شهریور ماه سه نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا و باباطاهر برپا خواهد شد. 52 غرفه در این نمایشگاه ها فعال خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: مسابقه پیاده روی به مناسبت روز استان در اول شهریور ماه برگزار خواهد شد. همچنین در این روز به مناسبت روز بوعلی سینا برنامه ویژه ای در آرامگاه وی برگزار خواهد شد.

ایزدی اعلام کرد: در 20 نقطه از شهر بالن هایی بر فراز آسمان به پرواز در می آید.

وی یادآور شد: در 26 شهریور ماه مراسمی تحت عنوان بدرقه میهمانان همدان در آرامگاه باباطاهر برگزار می شود./ج1

برچسب ها: همدان ، گردشگری ، سینا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.