سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارفي در نطق ميان دستور:

پیروی رؤسای قوا از فرامین رهبر انقلاب ضامن امنیت و آرامش در کشور است

نماينده مردم جيرفت در مجلس شورای اسلامی، پيروي رؤساي قوا از فرامين مقام معظم رهبري را ضامن امنيت و آرامش کشور دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ "فرج الله عارفي" نماينده مردم جيرفت در بهارستان، در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز بهارستان، اظهار داشت: به لطف پروردگار و درايت مقام معظم رهبري و امانتداري مسئولان اجرايي و نظارت، انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا با کمال امنيت، عزت و بزرگي ملت ايران برگزار و حماسه سياسي به معناي واقعي محقق شد.

وي در ادامه افزود: در يک فضاي کاملا رقابتي مردم عزيز به فردي که شخصيتي متعادل داشت راي دادند. ضمن تبريک به حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني و‌ آرزوي توفيق براي دولت وي، مطمئن هستيم دکتر روحاني با انتساب افراد امين، مومن، انقلابي، متخصص و متعهد در دولت يازدهم، زمينه نشر اميد در جامعه را در سايه تدبير عادلانه فراهم خواهد کرد.

عارفي با بيان اينکه ملت شريف ايران حماسه سياسي را خلق کرد و انتظار داريم که دولت يازدهم نيز زمينه خلق حماسه اقتصادي را فراهم کند، اظهار داشت: لازم مي دانم از کانديداهاي محترم که با بصيرت و دقت لازم به منتخب مردم تبريک گفتند، تقدير و تشکر کنم.

نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس ادامه داد: استکبار جهاني براي حفظ قدرت با برنامه‌ريزي‌هاي همه‌جانبه توانش را در ايجاد تنازع و درگيري بين کشورها و خصوصا کشورهاي اسلامي صرف کرده است. همه تنش‌ها به منظور ايجاد مانع در راه گسترش نظام اسلامي است، لذا ضروريست مسئولين کشور مواظب ترفندهاي دشمن باشند.

عارفي تصريح کرد: مسئولان بدانند هرگونه مناشات و مسامحه با عوامل استکبار صدمات جبران ناپذيري به کشور خواهد زد، به ويژه آن که اگر دشمن احساس کند نوعي ترديد و دودلي در مسئولان کشور است، با بسيج تمامي امکانات در جهت ضربه زدن به کشور لحظه‌اي ترديد نخواهد کرد.

اين نماينده ادامه داد: نمونه اين موضوع را در حادثه فتنه 88 و دولت مرسي در مصر مي‌دانيم، زماني که دشمن احساس کرد در بين مسئولين اختلاف وجود دارد و اين اختلاف به بدنه مردم سرايت کرده است، ديديم که تمام امکانات اقتصادي، سياسي، اجتماعي و امنيتي خود را بسيج کردند تا اين نظام را ساقط کنند.

وي ادامه داد: لذا هوشمندي و بصيرت يک امر ضروري در مسئولين ارشد نظام است و پيروي روساي قوا از فرامين مقام معظم رهبري ضامن امنيت و آرامش در کشور خواهد بود.

نماينده مردم جيرفت، اظهار داشت: دشمن بداند در مقطع کنوني بين روساي قواي کشور نوعي همدلي و همراهي وجود دارد که خداوند را به واسطه اين نعمت سپاسگزاريم.

نماينده مردم جيرفت در ادامه به معضلات حوزه انتخابيه خود اشاره کرد و گفت: جيرفت سرزميني پر نعمت و دارای تنوع اقليمي است، خداوند همه آنچه را که به جهان مرهمت فرموده، يکجا به اين منطقه عطا کرده است.

وي ادامه داد: اما با وجود همه نعمت‌ها، با کمال تاسف شاهد فقر در اين منطقه هستيم، مردم سختکوش اين منطقه با استفاده از همه ظرفيت‌هاي فني، علمي و تجربي حداکثر بهره‌برداري از برداشت محصولات را دارند.

وي اظهار داشت: در حال حاضر اين منطقه با يک سوم ظرفيت توليد فعاليت مي‌کند که از رئيس جمهور محترم و دولت منتخب مي‌خواهيم به اين منطقه نگاه ويژه داشته باشد، چرا که فقر اين منطقه ناشي از فقر منابع نيست و آنچه اين گنج الهي را به سوي فقر کشيده است، سوء تدبير است.

اين نماينده در خاتمه خاطرنشان ساخت: از دولت منتخب که دولت تدبير و اميد است انتظار داريم فقر اين منطقه را که معلول سوء تدبير است، با تدبير عادلانه مرتفع کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، جیرفت ، جلسه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.