سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا:

5 نماینده کشورمان فینالیست شدند/اسماعیل پور در دیدار رده بندی/خدیور حذف شد

با پایان دور مقدماتي روز دوم رقابت هاي كشتي آزاد نوجوانان قهرماني آسيا که امروز(6 مردادماه) در شهر اولان باتور پايتخت مغولستان در حال برگزاری است 5 کشتی گیر کشورمان به فینال رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در مسابقات 7 وزن دوم اين رقابت‌ها جمال عبادي در وزن 58 كيلوگرم، كامران قاسم پور در وزن 69 كيلوگرم، علي موجرلو در وزن 76 كيلوگرم، اميرحسين ميرباباشاهي در وزن 85 كيلوگرم و علي اصغر اكبري در وزن 100 كيلوگرم با شكست رقبا به ديدار فينال راه يافتند و علي اسماعيل پور در وزن 63 كيلوگرم به ديدار رده‌بندي رسيد. حسين خديور در وزن 54 كيلوگرم نيز از دور رقابت‌ها كنار رفت.

نتايج كشتي گيران كشورمان به شرح زير است:

در وزن 54 كيلوگرم حسين خديور در دور نخست با نتيجه 6 بر 4 مغلوب اولوبك ژولدوشبيكوف از قرقيزستان شكست خورد و با توجه به شكست اين كشتي گير در دور بعد، خديور از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن كشتي گيران مغولستان و هند به ديدار فينال راه يافتند.
در وزن 58 كيلوگرم جمال عبادي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر از سد تيمور آتادجانوف از ازبكستان گذشت وي در دور بعد با نتيجه 6 بر 4 از سد كي يونيزاوا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال آميت از هند است.

در وزن 63 كيلوگرم علي اسماعيل پور با نتيجه 6 بر صفر مغلوب ذوالفقار محمداف از قزاقستان شد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال اسماعيل پور به گروه بازنده‌ها راه يافت. وي در اين گروه با نتيجه 4 بر صفر روي ايزوتسو از ژاپن را شكست داد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. حريف وي در اين ديدار شاهرخ ساپايف از ازبكستان است. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند به ديدار فينال راه يافتند.


در وزن 69 كيلوگرم كامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 5 بر صفر ريوكي يوشيدا از ژاپن را شكست داد وي در ديدار بعد با نتيجه 8 بر صفر از سد الياس ژوماي از قزاقستان گذشت و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال آنكور راتحي از هند است.


در وزن 76 كيلوگرم علي موجرلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 7 بر 5 ميرجان آلتيميشف از قرقيزستان را شكست داد و در دور بعد نيز با نتيجه 6 بر صفر سنجر ماشاريپوف از ازبكستان را مغلوب كرد و به ديدار فينال راه يافت. موجرلو در ديدار فينال به مصاف بالراج از هند مي‌رود.


در وزن 85 كيلوگرم امير حسين ميرباباشاهي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر جاكابور فيروز از تاجيكستان را شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 8 بر صفر از سد كو جانگ لي از كره جنوبي گذشته و به ديدار پاياني رسيد. حريف وي در ديدار فينال پاروين از هند است.


در وزن 100 كيلوگرم علي اصغر اكبري در دور نخست با نتيجه 7 بر صفر سهراب احمداف از تاجيكستان را شكست داد وي در دور بعد نيز با نتيجه 9 بر يك از سد ريوسي ساكاتا از ژاپن گذشت و به ديدار فينال رسيد. حريف وي در ديدار فينال گورسواك سينگ از هند است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.